نفت و پتروشیمیویژه ها

جهش قیمت اوپک در ۳ روز +نمودار

به گزارش صنعت کار، بررسی قیمت نفت خام طی هفته گذشته میلادی نشان دهنده رشد قیمت بوده، به گونه‌ای که هر بشکه نفت خام ابتدا هفته گذشته میلادی را با رقم ۶۵.۳۶ دلار آغاز کرد، در دومین روز از هفته به رقم ۶۵.۷۵ دلار رسید.

نفت خام در ادامه همین روند در سومین روز از هفته با جهش قیمت به رقم ۶۸ دلار در هر بشکه رسید، در اولین روز از شهریور ماه نفت خام افت قیمت جزئی در مقایسه با روز گذشته خود داشت و در نهایت در دو روز پایانی هفته قیمت‌ها با افزایش به ارقام ۶۸.۵۶ و ۶۸.۵۴ دلار در هر بشکه رسید.

اختلاف قیمت هر بشکه نفت خام طی هفته گذشته میلادی خبر از رشد ۳.۱۸ دلاری می‌دهد.

نفت برنت طی هفته گذشته در ۶ روز قیمت گذاری شد که بررسی‌ها خبر از افزایش قیمت می‌دهد.

هر بشکه نفت برنت در ابتدا هفته گذشته به قیمت ۷۲.۱۶ دلار به فروش رسید، در دومین روز از هفته با رشد چند سنتی به رقم ۷۲.۴۵ دلار رسید.

در سومین روز از هفته با جهش قیمت هر بشکه نفت برنت به قیمت ۷۴.۸۶ دلار رسید و روز پس از آن با افت قیمت جزئی به ۷۴.۷۶ دلار رسید.

نفت برنت در دو روز پایانی هفته همچنان رشد قیمت داشت و وارد بازه قیمتی ۷۵ دلار شد، به گونه‌ای که در دومین روز از شهریور ماه به قیمت ۷۵.۵۹ دلار و در آخرین روز از هفته به قیمت ۷۵.۶۳ دلار رسید.

اختلاف قیمت‌ها نشان از افزایش ۳.۴۷ دلاری به ازا هر بشکه نفت برنت، طی هفته گذشته میلادی دارد.

نفت اوپک در هفته گذشته میلادی تنها در ۳ روز قیمت گذاری شد که برآینده آن نشان از جهش قیمت دارد.

 

هر بشکه نفت اوپک در بیست و نهمین روز از مرداد ماه به قیمت ۷۰.۲۷ دلار مورد معامله قرار گرفت، این رقم در اولین روز از شهریور ماه با رشد قیمت قابل توجه به ۷۱.۷۵ دلار رسید و در نهایت در دومین روز از شهریور ماه که اخرین روز قیمت گذاری شده بود با جهش قیمت به رقم ۷۳.۰۱ دلار رسید.

اختلاف قیمت‌ها نشان از افزایش ۲.۷۴ دلاری به ازا هر بشکه نفت اوپک دارد.

منبع: میزان
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا