اخبارنفت و پتروشیمی

تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری خانگیران آغاز شد

به گزارش “صنعت کار” به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، محمدرضا سلطانی، مدیر امور فنی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق گفت: تعمیرات اساسی تاسیسات تولید و انتقال گاز این شرکت از فروردین ماه سال جاری آغاز شده است. به این ‎منظور تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری گاز ترش خانگیران از تاریخ ۳۱ مرداد ماه آغاز شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین اقدام‎های برنامه‎ریزی شده در این خصوص می‎توان به حذف نقاط معیوب هدرهای شماره یک و دو، تعویض سپریتور سلیکلونی خط F، رفع نشت و بازرسی از شیرهای یک‌طرفه ۱۴ اینچ روی خطوط اصلی گاز ترش، تست و تنظیم مجدد شیرهای اطمینان، تنظیم و رفع اشکال اکچویت مرکز اندازه‌گیری خانگیرانورهای برقی و الکتروهیدرولیکی، سرویس و رفع اشکال پانل کنترل مرکز اندازه‎گیری و پانل‎های اصلی برق، باز و بست و روان‌کاری همه شیرآلات ۱۶، ۲۰ و ۲۴ اینچ و ورودی خطوط اصلی از مراکز جمع‌آوری و خوراک واحدهای تصفیه گاز روی هدرهای مشترک با پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد اشاره کرد.

شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق به عنوان یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، افزون بر تامین نیاز نیروگاه نکا و پتروشیمی بجنورد، گاز مورد نیاز استان‎های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از سمنان را تامین می‎کند.

منبع:شانا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا