اخبارراه و ساختمان

اعلام پروژه های منطقه آزاد انزلی در هفته دولت

به گزارش “صنعت کار”، رضا مسرور با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۵پروژه تولیدی- صنعتی از سوی بخش خصوصی دراین منطقه به بهره برداری میرسد، اضافه کرد: این پروژه ها درزمینه تولید پوشاک و محصولات آرایشی- بهداشتی با میزان سرمایه گذاری ۱۰۷ میلیاردریال زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۵۳ نفر فرآهم شده است.

مسرور تعداد پروژه های غیر صنعتی و خدماتی که طی این هفته مبارک از سوی بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شروع می شود را ۱۶ پروژه بیان داشت و گفت: ۱۳ پروژه ای که بهره برداری آغاز می شود در حوزه های هتل سازی، مراکز تفریحی، خدماتی، گردشگری و سیلو، مخازن سوخت و روغن است که با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد ریالی برای ۹۸۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
وی اضافه کرد که سه پروژه غیر صنعتی در زمینه های مراکز تجاری، خدماتی، فرهنگی و مجتمع پارکینگ طبقاتی نیز در هفته دولت سالجاری با حجم سرمایه گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی خود را شروع می کنند که بعد از بهره برداری برای ۱۵۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
مسرور در خصوص پروژه گردشگری که با سرمایه گذار خارجی احداث شده و در این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد گفت: شهر بازی کودکان از سوی سرمایه گذار خارجی با میزان سرمایه گذاری ۵ میلیون یورویی و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵ نفر در این هفته به صورت ر سمی شروع به کار می کند.
رییس هیأت مدیره سازمان تعداد پروژه های اقامتی ،فرهنگی و عمران روستایی را ۶۵ پروژه با حجم سرمایه گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال از سازمان متبوع خود اعلام کرد و افزود: ۷ پروژه در زمینه های کاشانه میهمان، امکانات ورزشی، خانه مدد جویان و بازسازی مسجد بهمراه رونمایی از سردیس مفاخر گیلان با هزینه کرد ۱۴ میلیارد ریال از محل منابع این سازمان افتتاح و آماده خدمات رسانی به عموم خواهند بود.
مسرور پروژه های عمرانی روستایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و ورزش که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی طی هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز می شود را ۵۸ طرح بیان نمود که با بودجه ۱۰۵ میلیارد ریالی از محل منابع این سازمان تأمین خواهد شد.
وی از شروع به کار دو سامانه الکترونیک در مجموعه خدمات دولت الکترونیک سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: میز خدمات الکترونیک و فیزیکی و سامانه خودکار صدور کارت مسافری در مجتمع های تجاری منطقه دو سامانه الکترونیکی است که به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات رسانی این سازمان به ارباب رجوع و سرمایه گذاران در راستای دولت الکترونیک به مناسبت هفته دولت رونمایی شده و به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

منبع: فرینا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا