راه و ساختمان

حمايت سازمان هواپيمايي کشوري از گسترش دسترسي مردم به سيستم هاي يکپارچه فروش اينترنتي بليت

به گزارش “صنعت کار”رضا جعفرزاده اظهارداشت: یکی از مزایای زندگی‌کردن در دنياي امروز، کوتاه‌شدن فاصله‌ها و سرعـت‌ يافتن اجرای امور با استفاده از فناروري هاي ارتباطي است در همين راستا امروزه مردم زمان را بسیار با ارزش دانسته و تمامی سعی خود را برای صرفه‌جویی در آن می‌کنند و برای انجام امورات مربوط به سفرهای خود از سیستم‌های يكپارچه فروش اينترنتي بليت استفاده می‌کنند.

وي افزود: اين موضوع علاه بر صرفه جويي در زمان و هزينه ها از منظر اشتغال، شفافيت، گسترش رقابت و دسترسي عادلانه نيز مزيت هاي بي شماري را در بر دارد.

جعفرزاده تصريح كرد: به طور حتم شفافيت و حمايت از سيستم هاي يكپارچه فروش اينترنتي بليت هواپيما فرصتي مناسب براي توسعه صنعت حمل و نقل هوايي به شمار مي رود و فراهم كردن چنين فضاهايي به مردم اين امكان را مي دهد تا با استفاده امكانات موجود، از فرصت هاي صنعت حمل و نقل هوايي نيز مطلع و قدرت انتخاب آنها افزايش يابد و به طور حتم با ايجاد شفافيت در اين بخش تخلفات احتمالي نيز قابل كنترل خواهد بود.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري افزود: هرچند در فضاي مجازي اين امكان وجود داردكه برخي مسائل غير واقعي منعكس شود اما با نهادينه شدن استفاده درست از اين فضا، شرايطي را پيش روي مردم قرار مي دهد تا در كوتاهترين زمان ممكن به امكانات موجود اين صنعت دسترسي ييابند.

وي افزود: برهمين اساس سازمان هواپيمايي كشوري از سيستم هاي يكپارچه فروش اينترنتي بليت حمايت و از آن به عنوان امكاني بي بديل براي صنعت ياد مي كند.

جعفرزاده يادآورشد: البته سازمان هواپيمايي كشوري همواره براي جلوگيري از هرگونه تخلفات احتمالي، چگونگي استفاده از اين فضا را به مردم ياد آور شده و مراكز و سايت هاي مجاز فروش بليت را از طريق سايت سازمان (www.cao.ir) و ديگر رسانه ها اطلاع رساني كرده است و با هرگونه اقدام به منظور ممانعت از شفافيت و محدود كردن دسترسي مردم به اطلاعات و استفاده از فرصت ها و ظرفيت ها مخالف است.

وي با بيان اينكه سازمان هواپيمايي كشوري هيچ گونه قطع دسترسي سايت هاي مجاز بليت فروش بليت هواپيما را توصيه نكرده است، گفت: اين سازمان علاوه بر توصيه به شركت هاي هواپيمايي مبني بر مديريت بر نحوه توزيع بليت هواپيما، سايت هاي داراي مجوز را به متقاضيان معرفي و برخورد با متخلفان را با مكانيزم هاي تعريف شده را با جديت دنبال كرده است.
منبع:سازمان هواپیمایی کشوری
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا