بانک و بیمهصنعت و معدنویژه ها

رشد 11 درصدی درآمد خدمات باجه ای و ثبتی پست

به”صنعت کار”، جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست دیروز (دوشنبه) به منظور ارایه گزارش هیات مدیره شرکت ملی پست مرتبط با صورت های مالی سال 1396 در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در این جلسه ضمن ارائه گزارشی پیرامون عملکرد، اقدامات و برنامه های این شرکت با اشاره به اینکه رقابت در ارائه خدمت به مردم در این حوزه با حمایت وزارت ارتباطات و رگلاتوری بخش پستی با قوت در حال انجام است، گفت: شرکت ملی پست ازتمام ظرفیت های قانونی خود برای همکاری هرچه بیشتر با سایر اپراتورها استفاده می کند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پست با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه توانسته اقدامات موثری در زمینه جذب ترافیک، درآمد و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان انجام دهد، افزود: در سال جاری ارائه خدمات باجه ای و ثبتی رشد قابل توجه داشته به طوری که در 5 ماهه گذشته رشد 11 درصدی درآمدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
معاون وزیر ارتباطات به تغییر نوع و ساختار کسب و کار پستی و نیازهای جدید مشتریان اشاره و بر لزوم باز طراحی فرایندها و تقویت زیر ساخت ها متناسب با نیازهای جدید تاکید کرد.
نعمتی تصریح کرد: برای اعتلای هر چه بیشتر شبکه سیاست ها و برنامه هایی تدوین شده تا بتوانیم خود را برای شرایط رقابت پذیر آماده کنیم.
در پایان گزارشی از اقدامات و فعالیت های شرکت در سال گذشته و دستاوردهای آن از سوی اعضای مجمع ارائه شد و صورتهای مالی سال 1396 بصورت کامل تصویب و مورد تایید اعضا قرار گرفت.
بنابه این گزارش، در این جلسه سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی شرکت ملی پست، به همراه نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند.
منبع:وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا