اخبارنفت و پتروشیمیویژه ها

وزارت نفت در فروش کوتاهی نمی کند

به گزارش “صنعت کار”هر چند كه شايد نگاهي به نام و پيشينه افرادي كه چنين دروغ‌هاي بزرگي را به زبان مي‌آورند، ضرورت پاسخگويي به آن‌ها را منتفي ‌سازد، اما از آن‌جا كه به نظر مي‌آيد در پس اين جريان‌سازي‌ها، اهداف ديگري نهفته است به اطلاع افكار عمومي مي‌رسانيم كه وزارت نفت از مدت‌ها پيش بدون هياهو، تمامي راههاي مطمئن فروش نفت را بررسي و تمهيدات لازم را در نظر گرفته است تا در شرايط سخت تحريم بتواند در حد مقدورات نسبت به فروش نفت اقدام كند.

لازم است، مدعيان كم‌كاري وزارت نفت، اطلاعات دقيق و مستند اين مشتريان “تشنه” را كه مي‌گويند وزارت نفت از فروش نفت به آن‌ها خودداري كرده براي رسيدگي به وزارت نفت، كميسيون ذيربط مجلس، سازمان بازرسي كل كشور و ساير مراجع ذيصلاح ارائه كنند، در غير اين‌صورت بهتر است، شرايط دشوار تحريم را عرصه حركات ايذايي و تسويه حساب‌هاي سياسي قرار ندهند.

خواست وزارت نفت اين است كه در اين شرايط دشوار و نبرد سنگين اقتصادي با آمريكا بتواند نفت را در حداكثر ممكن به فروش برساند اما ترديد نداريم كه در اين راه مردم هرگز راضي نخواهند شد وزارت نفت تسليم فضاسازي و فشارهاي برخي دوستان بابك زنجاني شود تا به بهانه دور زدن تحريم‌ها ثروت ايران را به يغما برند.

مي‌دانيم كه اين روزها عاشقان و تشنگان زيادي براي تصاحب نفت ايران وجود دارند اما آن‌چه براي وزارت نفت اهميت دارد اطمينان از دريافت وجه حاصل از فروش نفت است.

وزارت نفت بار ديگر اعلام مي‌كند كه به غير از افرادي همچون بابك زنجاني كه شايد اين روزها دوباره وسوسه شده‌اند نفت كشور را در اختيار گرفته و پرداخت پول آن را به شيوه‌ها و آينده‌اي موهوم حواله دهند، آمادگي دارد به همه مشتريان مطمئن، به هر ميزان كه مايل باشند نفت بفروشد.

منبع: روابط عمومي وزارت نفت

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا