اخبارراه و ساختمان

مجبورم درباره‌ آخوندی سکوت کنم

به گزارش صنعت کار، انتخابات سازمان نظام مهندسى نزدیک است، تنها چند روز به برگزارى آن مانده؛ اما همچنان کشمکش‌هاى موجود مابین وزارت راه و شهرسازى و سازمان نظام مهندسى پابرجاست و اخیرا شاهد حاشیه‌هاى جدیدى از سوى آخوندى و دیگر مسئولان دولت درباره زمان برگزارى انتخابات سازمان نظام مهندسى هستیم.

اکبر ترکان طى نامه‌اى به رئیس جمهور پیشنهاد به تعویق انداختن انتخابات سازمان نظام مهندسى را داد، در این میان محمود واعظى رئیس دفتر روحانى هم در تایید خواسته ترکان نامه‌اى را به عنوان توصیه به آخوندى ارسال و از او خواست تا تصمیمى را جهت به عقب انداختن انتخابات اتخاذ کند.

علی‌رغم اینکه خواسته به تعویق انداختن انتخابات تنها از سوى ترکان نبود بلکه رئیس دفتر رئیس جمهور هم به واسطه نامه ارسال شده به آخوندى صحبت ترکان را تایید کرده؛ اما ترکش ناراحتى وزیر راه و شهرسازى از این صحبت ها تنها به ترکان خورد و با نامه اى کوبنده اى پاسخ دفتر رئیس جمهور را داد.

اکبر ترکان در تازه‌ترین اظهارات خوداعلام کرد: با توجه به اینکه بنده مشاور رئیس جمهور هستم، مجبورم که درباره‌ یکى از وزراى دولت سکوت کنم.

او ادامه داد: استیضاح این بار آخوندى نسبت به دفعات قبل متفاوت است؛ زیرا نمایندگان مجلس موضع گیرى تندى را شروع کرده اند، تاکنون دو وزیر را از کابینه پیاده کرده‌اند و به نظر مى رسد که در خصوص آخوندى هم به دلیل نارضایتى که نسبت به عملکرد او دارند، همانند دو وزیر دیگر که برکنار شدند، برخورد کنند.

ترکان ادامه داد: در خصوص حوزه مسکن هم که زمینه اعتراض نمایندگان مجلس را فراهم کرده است، به دلیل موقعیت خاصى که دارم معذور هستم و نمى توانم صحبتى را مطرح کنم.

بحث و جدل مابین وزیر راه و شهرسازى و مشاور رئیس جمهور داستان تازه اى نیست، چندى پیش بود که ترکان در واکنش به بخشنامه هاى ابلاغ شده از سوى آخوندى در خصوص مهندسان حرف هاى تند و تیزى را درباره آخوندى زد و او را فردى مستبد دانست که حاضر به مشورت با کسى نیست.

او همچنین گفت که آخوندى به دلیل ناراحتى از استیضاح هاى صورت گرفته به جان سازمان نظام مهندسى افتاده، به همین دلیل در حال ارائه چنین بخشنامه هاى غیرمنطقى به صورت سریالى است.

منبع: ایسکانیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا