اخبارتاپراه و ساختمانصنعت و معدنگوناگون

داستان دنباله دارآزادراه تهران–شمال/ تکمیل همت –کرج تاچندماه آینده

به گزارش صنعت کار، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از کارگاه احداث آزادراه همت-کرج در جمع خبرنگاران گفت: در اطراف تهران آزادراه های مهمی در دست احداث داریم که نیازمند بازدید و پیگیری متعدد است. آزادراه تهران- شمال یکی از مهمترین های اینهاست و در بین مردم به یک داستان دنباله دار تبدیل شده است.

وی افزود: در چند سال اخیر سرعت احداث آزادراه تهران-شمال بسیار خوب بوده و چند بار از آن بازدید کردند تا پایان امسال نیز یک بار دیگر از آن بازدید خواهیم داشت.

جهانگیری تصریح کرد: قرار بود امسال فاز اول تهران-شمال به بهره برداری برسد ولی تأخیر دارد با این حال آقای آخوندی اعلام کرد سرعت کار بالاست.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: آزادراه دیگر اتصال همت به جاده شمال و کرج است که جزء پروژه های مهم بوده و ما باید الان مردمی را که روزانه از اتوبان کرج استفاده کرده و با ترافیک های چند ساعته مواجه هستند را به این آزادراه منتقل کنیم. ضمن اینکه پیمانکار پروژه اعلام کرد سرعت اجرای کار بسیار بالا بوده و تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی آزادراه دیگر در دست احداث را کمربندی چرم شهر به آبیک عنوان و اظهار داشت: احداث این آزادراه از لحاظ زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که روزانه تعداد زیادی کامیون و خودرو وارد تهران می شوند که می توانند با این آزادراه از مسیر دیگری از کنار تهران عبور کنند.

گفتنی است؛ اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور صبح امروز به همراه عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي از روند تکميل ادامه طرح همت کرج بازديد کرد.

اين طرح که پيش از اين قرار بود در 6 ماهه نخست امسال به بهره برداري برسد تا 6 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد. اين طرح 15 کيلومتري با دو دهنه تونل به جاده چالوس و کمربندي کرج ختم مي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا