اخبارصنعت و معدنویژه ها

موافقت شریعتمداری با مختومه شدن پرونده تخلفات فولادیها + سند

به گزارش صنعت کار، محمد شریعتمداری در مکاتبه ای با نوابی رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر مختومه شدن پرونده های تعزیراتی فولاد سازان در اسرع وقت تاکید کرد.

مکاتبه عجیب معاون وزیر با شریعتمداری برای تعلیق پرونده‌ تعزیراتی فولادیها

در این مکاتبه ضمن ارسال تصویر نامه های معاون امور معاون وزیر صنعت در جهت تشویق تولیدکنندگان فولاد و فلزات غیر آهنی برای همراهی بیشتر در تنظیم بازار آمده است، مقتضی است در اسرع وقت پرونده های مربوطه را مختومه کنید.

سرقینی معاون شریعتمداری در مکاتبه‌ای  با وزیر صنعت بر مختومه شدن پرونده‌های تعزیراتی شرکتهای فولادی تأکید کرده است، وی در این نامه با اشاره به نامه شرکت ذوب‌آهن اصفهان متذکر شده است که هنوز مشکل تعدادی از واحدهای تولیدی فولاد در تعزیرات حکومتی برطرف نشده است.

در این نامه آمده است فروش کلیه شرکتها از ابتدای مرداد ماه امسال مطابق دستور العمل فولاد بوده و بحث گران‌فروشی 10 درصد بالاتر از سال قبل مصداق ندارد و دستورات لازم برای مختومه شدن پرونده‌های گران‌فروشی فولادیها را صادر کنید.

موافقت با مختومه شدن پرونده های تعزیراتی فولادیها در حالی انجام شده است که برخی گمانه زنیها به خصوص در میان نمایندگان مجلس از تغییر وزیر صنعت در روزهای اخیر خبر میدهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا