اخبارصنعت و معدنویژه ها

پیشنهادهای میلیون دلاری سرمایه‌گذاران خارجی به استارت‌آپ‌های ایرانی

به گزارش صنعت کار، در این روز استارت‌‌آپ‌های ایرانی توانستند با علاقمندان به سرمایه‌گذاری وارد مذاکرات اولیه شوند و برخی از آنان حتی برای حضور در کشورهای دیگر به منظور اجرا و پیاده‌سازی کسب وکار خود، دعوت شدند.

در همین راستا استارت‌آپ والکس که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده فعالیت می‌کند، موفق شد نظر برخی سرمایه‌گذاران خارجی از جمله در فعالان اقتصادی کشورهای منطقه را جلب کرده و با یک سرمایه‌گذار از کشور امارات وارد مذاکرات جدی تجاری شود.

پاکلین دیگر استارت‌آپ حاضر در غرفه اتاق تهران در جی‌تکس 2018 نیز روز شلوغی را سپری کرد به طوری که با علاقمندان به سرمایه‌گذاری از کشورهای عمان، بحرین، پاکستان، روسیه و آلمان صحبت‌های اولیه برای همکاری مشترک داشت و ارزش علاقمندی به سرمایه‌گذاری روی این استارت آپ بالغ بر یک میلیون دلار بود.

استارت آپ کارو نیز روز نخست جی‌تکس 2018 دبی را با مذاکرات سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از یک میلیون دلار پشت سر گذاشت و امیدوار است طی روزهای آتی این رویداد، علاقمندان به سرمایه‌گذاری بیشتری را جذب کند.

استارت‌آپ زوپ نیز در این روز، بیشتر مورد توجه علاقمندان به همکاری و سرمایه‌گذاری از کشورهای عربی قرار گرفت و خریدارانی از کشورهای عربستان، امارات و عمان پای صحبت با صاحب و مالک این استارت‌آپ نشستند.

استارت‌آپ مانی‌بن نیز در این روز مورد توجه سرمایه‌گذارانی از کشورهای منطقه قرار داشت اما یک شرکت فنلاندی با پیشنهاد سرمایه‌گذاری تا 2 میلیون دلار، صاحبان این استارت‌آپ را برای آینده کسب وکار خود به میز مذاکره فرا خواند.

روز نخست رویداد جی‌تکس 2018 دبی در حالی به پایان رسید که استارت‌آپ‌های حاضر در سالن فیوچر استارز، مشتریان و سرمایه‌گذاران را محک زدند و امیدوار هستند طی روزهای آینده نیز رفت و آمدهای بیشتری را شاهد باشند.

گفتنی است در رویداد هفته فناوری دوبی (جی‌تکس 2018)، 18 استارت‌آپ ایرانی حضور دارند که خدمات و توانایی‌های خود را به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند و در رقابت‌های درون این رویداد شرکت می‌کنند.

منبع: اتاق بازرگانی تهران

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا