اخبارخودروویژه ها

۲۰ هزار نفر سه ساعته خودرو خریدند

به گزارش صنعت کار، مطابق اعلام شرکت سایپا فروش اینترنتی 6 مدل از محصولات این شرکت با تحویل 9 ماهه امروز رأس ساعت 8 صبح آغاز شده است.

حسین آبادی در همین ارتباط با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای رفع اشکلات سایت فروش اعمال شده است به خبرنگار تسنیم می‌‌گوید: در این دوره از ثبت نام خودرو با همکاری سیستم بانکی محدودیت ها برطرف شده و متقاضیان می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

قائم مقام مرکز مطالعات و فناوری اطلاعات سایپا با بیان اینکه در طرح های قبلی معطلی متقاضیان در واریز وجه از طریق درگاه بانکی زمان بر بوده و حتی با اختلال امکان واریز وجه و برگشت آن به حساب وجود داشت، گفت: در حال حاضر تا ساعت 11:30 حدود 20 هزار و 500 نفر خودرو خریده‌اند.

به گزارش تسنیم، براساس اطلاعیه شرکت سایپا در این طرح فروش 6 محصول سایپا 131، سایپا 132، سایپا 151، تیبا، تیبا2 و ساینا به فروش می‌رسد. در فروش اینترنتی محصولات سایپا محدودیت کد ملی اعمال می‌شود و آن دسته از مشتریانی که طی سال جاری اقدام به خرید خودرو نموده اند مجاز در این طرح نیستند. قیمت نهایی در پیش فروش ها با قیمت روز شرکت بوده و مابقی وجه در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا