اخبارویژه ها

کافه «داونتیسم» دوباره شلوغ شد/ بچه‌های اتیسمی دوباره خندیدند

به گزارش صنعت کار، حدود دو هفته پیش بود که خبرنگار ما با مراجعه به کافه داونتیسم و گفتگو با کودکان شاغل در این کافه گزارش «کافه «داونتیسم» در آستانه تعطیلی/ سلبریتی ها عکس هایشان را گرفتند، کافه از رونق افتاد» را منتشر کرد.

پس از انتشار این گزارش و گفتگو با «آیلین آگاهی» در خصوص مشکلات اداره کافه داونتیسم در دو هفته گذشته که اشاره به تعطیلی قریب الوقوع این کافه داشت، بار دیگر توجه ها به این کافه معطوف شد و خیرین و چهره های مشهور بار دیگر به سراغ این کافه رفتند.

حمید سپید ملقب به مستر تیستر نیز شب گذشته به این کافه رفت و از مردم برای حضور و صرف چای و قهوه به این کافه دعوت کرد. او با انتشار چند پست در صفحه‌ی شخصی اش در اینستاگرام چالش کافه داونتیسم را راه اندازی کرد و طبق اخبار رسیده حالا کافه داونتیسم پر مشتری تر از قبل شده و بار دیگر میزبان دوست داران کودکان اتیسم و سندروم داون است.

همچنین کمپین تیک نیک که «اپ حمایت از فعالیت های خیرخواهانه با هدف ترویج مسئولیت اجتماعی» است از همراهان عصر تشکل و کافه داونتیسم در پیگیری تعطیلی قریب الوقوع این کافه بود که از عموم مردم به مراجعه به این کافه دعوت کرد.

گفتنی است، کافه داونتیسم که اردیبهشت ماه امسال با حضور پر رنگ رسانه ها و سلبریتی‌ها افتتاح شده بود، پس از طی چند ماه و تجربه مشکلات مالی و عدم حمایت بهزیستی و سایر نهادها در آستانه تعطیلی قرار گرفته بود.

پس از این اما با انتشار خبر تعطیلی قریب الوقوع این کافه توسط عصر تشکل شاهد این بودیم که بار دیگر نگاه ها به این کافه و حدود ۴۰ کودک شاغل در آن معطوف شده است.

شما هم اگر تا امروز به کافه داونتیسم نرفته اید، به خیابان ونک، پاساژ آیینه بروید و در کنار کودکان سندروم داون و اتیسم چای بنوشید و کیک بخورید تا شاهد لبخند دلنشین این کودکان باشید.

منبع: عصر تشکل
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا