اخبارخودروویژه ها

دادستانی تهران پیگیر پرونده شرکت‌های واردکننده خودرو است/بررسی خروج مدیران شرکت‌های متخلف

به گزارش صنعت کار، امیر خجسته، در خصوص خروج برخی از مدیران شرکت‌های متخلف واردکننده خودرو از کشور، اظهار داشت: به دستگاه‌های نظارتی اعلام کرده‌ایم تا از مدیران عامل شرکت‌های واردکننده خودرو که تخلف، قاچاق و فساد آنها محرض شده است مراقبت کنند.

قوه قضائیه وضعیت مدیران عامل شرکت‌های واردکننده خودرو متخلف را مشخص کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از افرادی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشته و قصد خروج از کشور را داشته‌اند تعیین تکلیف شده‌اند، گفت: از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر وضعیت مدیران عامل شرکت‌های واردکننده متخلف را مشخص کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکتی مانند نگین خودرو که تخلفات گسترده‌ای داشته دستگیر شده است، ادامه داد: دادستانی تهران در حال پیگیری و پرونده تعدادی از شرکت‌های واردکننده خودرو است و بررسی پروند تعدادی دیگر از آنها در شرف آغاز شدن است.

ممنوع الخروجی و پاسخگویی مدیران متخلف شرکت‌های واردکننده خودرو در دستور کار است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سایر شرکت‌های واردکننده خودرو متخلف زمانی که مشاهده کنند قوه‌قضائیه، دستگاه‌های نظارتی و مجلس شورای اسلامی با قدرت به بررسی تخلفات صورت گرفته ورود می‌کنند متوجه شرایط می‌شوند، عنوان کرد: یک لحظه در خصوص پرونده واردکنندگان خودرو درنگ نمی‌کنیم؛ بحث کنترل، نظارت، ممنوع الخروجی و پاسخگویی مدیران متخلف شرکت‌های واردکننده خودرو در دستور کار است.

اجازه خروج از کشور به متخلفین داده نشود

وی در خصوص اینکه تا کنون مدیران شرکت‌های واردکننده خودرو متخلف از کشور خارج شده‌اند، گفت: این موضوع در دست بررسی است، اگر فردی از کشور خارج شده باشد از طریق سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی و وزارت امور خارجه پیگیری می‌شود اما نباید به متخلفین اجازه خروج از کشور داده شود، اگر فردی از مدیران متخلف شرکت‌های واردکننده از کشور خارج شود مقصر متولیان جلوگیری از این امر هستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی موضوع  خروج تعدادی از مدیران متخلف درحال پیگیری است تا از آن جلوگیری شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا