اخبارصنعت و معدنویژه ها

سرپرست سازمان صنایع کوچک مطرح کرد

به گزارش صنعت کار، سرپرست سازمان صنایع کوچک در نشست هم اندیشی با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: همه تلاش ما در این راستا است که واحد‌های تولیدی فعال باشند و چرخ تولید به صورت منظم و با تمام قدرت بچرخد.

وی با بیان اینکه سیاست وزیر صنعت نیز بر حمایت همه جانبه از تولید است، تصریح کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با واحد‌های تولیدی مانند سازمان محیط زیست را برای حل و فصل مسائل و مشکلات فراروی واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار خواهیم داد.

صالحی نیا همچنین به موضوع تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: واحد‌های تولیدی مسایل و مشکلاتی را که راجع به ترخیص تجهیزات و مواد اولیه خود با گمرک دارند، به ما منعکس کنند تا در اولین فرصت مورد بررسی و حل و فصل قرار دهیم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به برخی پیشنهادات مطرح شده در این جلسه، بیان کرد: برگزاری این گونه جلسات را به صورت مستمر برای شنیدن مهمترین مسایل و نقطه نظرات مربوط به شهرک‌های صنعتی در دستور کار داریم و در همین راستا جلسه بعدی با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان تهران دهه اول دی ماه برگزار خواهد شد.

صالحی نیا بازدید‌هایی منظم از شهرک‌های صنعتی را از دیگر کار‌های خود دانست و افزود: با این بازدید‌ها از نزدیک با مسایل و مشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی و مهمترین مسایل مربوط به شهرک‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح علمی فعالان حوزه تولید، گفت: از راه‌اندازی و فعالیت دپارتمان‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی استقبال می‌کنیم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران هماهنگی و هم افزایی با دستگاه‌های مرتبط را برای حل و فصل مشکلات صنعتگران مثمر ثمر دانست و تصریح کرد: ارتباطات خوبی با سایر دستگاه‌ها از جمله محیط زیست و سازمان امور مالیاتی داریم و از امضای تفاهم نامه‌ها و توافق نامه‌ها با این گونه دستگاه‌ها برای کمک به حوزه تولید و اشتغال استقبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به برخی موارد مطرح شده توسط اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی این استان، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به عنوان بال و یاور شرکت‌های خدماتی، هر گونه حمایت و همکاری را دریغ نمی‌کند.

شاپور قنبری همچنین تصریح کرد: این جلسات را به صورت تخصصی‌تر در درون شهرک‌های صنعتی استان برگزار می‌کنیم و نظرات ارایه شده را جمع بندی و پیگیری خواهیم کرد.

عزیزاله قربانی’معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان’ نیز تشکیل یک دبیرخانه دائمی برای ارسال نقطه نظرات فعالان این حوزه و پیگیری آن‌ها را ضروری دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به بالندگی حوزه تولید استفاده کرد.

گفتنی است در این جلسه که معاونت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز حضور داشتند، اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان تهران مهمترین مسایل و مشکلات فراروی حوزه کاری خود را ارایه دادند و راجع به این مسایل بحث و تبادل نظر شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا