اخبارخودروویژه ها

احتمال ترخیص خودروهای مانده در گمرک تا پایان سال وجود دارد / تعدیل نیروی 4 هزار نفری در بخش واردات خودرو

به گزارش صنعت کار، مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: واردکنندگان خودرو روبه تعطیلی هستند و اگر این روند ادامه داشته باشد سال آینده واردکننده ای وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اقدامات و تصمیماتی که در 18 ماهه گذشته در خصوص واردات خودرو و واردکنندگان گرفته شد موجب این شده که سرمایه از این بخش خواهد رفت و شاغلین در این حوزه با ظرفیت 25 درصدی در حال حاضر مشغولند.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تعطیلی واردکنندگان کلید خورده اظهار کرد: بالغ بر 4 هزار نفر در بخش واردات خودرو تعدیل نیرو صورت گرفته که این نشان می دهد که اوضاع واردکنندگان خودرو در کشور چگونه است.

به گفته دادفر واردکنندگان سعی در تعامل با دولت را داشتند اما مسئولان علاقه ای برای رفع مشکلات واردکنندگان ندارند و در حال حاضر 2 هزار میلیارد سرمایه در گمرکات کشور خاک میخورد که دولت تصمیمی در مورد آن نمی گیرد.
دادفر درپاسخ به این سوال که سرانجام خودروهای مانده در گمرک چه می شود گفت: در آخرین دیداری که با وزیر صنعت داشته ایم قول مساعد برای ترخیص آنها گرفته شد و این احتمال وجود دارد که این خودروها تا پایان سال از گمرک خارج شوند.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا