اخبارخودروویژه ها

مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند

یه گزارش صنعت کار، علی بختیار نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت قیمت خودرو ها گفت: با چالش بزرگی در حوزه خودرو مواجه هستیم و آن اینکه خودرو سازان داخلی را به بخش خصوصی واگذار نکردیم.
وی افزود: ایران خودرو و سایپا دو خودروساز بزرگ توسط دولت اداره می شوند. امروز خودرو سازی دچار ضعف جدی است و اداره خوبی نداشتند.
بختیار به نارضایتی کسانی که خودرو ثبت نام کرده ولی در موعد قرارداد تحویل نگرفته اند اشاره کرد و افزود:مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.
عضو کمیسیون اصل نود راه چاره را واگذاری خودروسازی به افراد اهل دانست و افزود:در شرایط فعلی کسی که بتواند اهل مدیریت صحیح در این زمینه باشد را نداریم.
 بختیار گفت: امروز خودروسازان ما با این قیمت هایی که محصولات خود را عرضه می کنند دچار زیان شدند و با این روند انباشت زیان طی سالهای آینده منجر به ورشکستگی خودروسازان می شود.
خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است
بختیار عنوان کرد:نداشتن بهره وری و شکل گیری صنعت بدون فن آوری، تکنولوژی باعث شکست این صنعت می شود.
وی عمده مشکلات خودروسازی داخلی را قیمت بالا و کیفیت پایین دانست و تصریح کرد:خودرو سازان باید تکنولوژی داشته باشند.خودروسازی ما یک صنعت کاملا کپی است که فن آوری در آن آمیخته نیست. شاید ایجاد تنوع در محصول و ارتقا دادن خودروهای جدید بتواند خودروسازی داخلی را از این وضعیت نجات دهد.ولی ثبات کیفیت در قبال افزایش قیمت پذیرفته نیست.
منبع: خانه ملت
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا