اخباربانک و بیمهبرتربرگزیده

پیام حضور مجدد بهاری فر در بیمه «ما»

به گزارش صنعت کار،درمتن نامه بیمه مرکزی ایران آمده است؛ انتظار میرود بامساعی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان آن شرکت شاهد تحقق اهداف ذیل باشیم:
۱ -تلاش در عرصه محصولات نوین بیمه ای بویژه بیمه های عمر.
۲ -افزایش سهم از پرتفوی بازار بیمه کشور ضمن رعایت قوانین و مقررات بیمه ای.
۳ -انتخاب اکچوئر رسمی بیمه و تکمیل کارکنان کلیدی موسسه با به کارگیری افراد واجد شرایط
۴ -استفاده از ظرفیت های بانک ملت درجهت توسعه پرتفوی شرکت.

شرکت بیمه ما استراتژی خود را از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره وری تغییر داده و اعداد و ارقام نشان دهنده اثرگذاری این تغییر رویکرد است.

در زمان مدیریت بهاری فر به عنوان مدیرعامل در شرکت بیمه ”ما”، فعالیتهای شرکت نشانگر رشد مناسب و ترکیب بهینه پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آئین‌نامه‌ای و همچنین شفافیت صورتهای مالی بوده است و این شرکت علاوه بررشد پرتفوی در راستای بهبود کیفیت خود و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گام‌های بزرگی برداشت .

این شرکت براساس آمارهای رسمی بیمه مرکزی ایران از ابتدای فعالیت خود همواره جزو توانگرترین شرکت های بیمه ای، در سطح یک قرار داشته است و با وجود افزایش تعهدات، توانسته است نسبت توانگری بالاتر از 170 را حفظ نماید.

شرکت بیمه “ما” در سال ۹۸ نیز با تصویب هیات مدیره اقدام به افزايش سرمايه شرکت از محل تجديد ارزيابي املاک، از مبلغ یک‌هزار و پانصد میلیارد ریال به مبلغ حداکثر چهار هزار میلیارد ریال نمود که پس از طی مراحل قانونی، علاوه بر افزایش سهم نگهداری حائز شرایط لازم برای کسب مجوز قبولی اتکایی خواهد شد.

همچنین در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه “ما” به عنوان اولین شرکت بیمه ای در طول تاریخ برگزاری، موفق به دریافت تندیس زرین، بالاترین نشان این جایزه شد.

لازم به ذکر است شرکت بیمه “ما” در حال حاضر دارای 46 شعبه بیمه ای در مراکز استان ها و شهرستانهای پرجمعیت می‌باشد و در راستای ایجاد اشتغال و افزایش ضریب نفوذ بیمه موفق به جذب و آموزش بیش از 2000 نماینده در دو سال اخیر، شده است. حال نیز امید می‌رود این روند در سال‌های آتی نیز با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری و تلاش شبکه فروش توانمند این شرکت بیش از پیش ادامه یابد.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا