اخبارخودروراه و ساختمانویژه ها

سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریالی برای احداث شهرک خودرو در ماهشهر

به گزارش صنعت کار، احمد هرمز اظهار داشت: اجرای این طرح با توجه به نیازسنجی در منطقه صورت گرفته و در جلسه اخیر مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان مصوبه اجرای این طرح به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: تمام موانع برای اجرای این طرح بزرگ اشتغال زایی که سه هزار فرصت شغلی ایجاد می کند رفع شده و با پیگیری انجام شده در ایام دهه فجر شاهد آغاز اجرای این طرح در بندر ماهشهر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بندرماهشهر در ادامه به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 30 هکتار در جاده بندرماهشهر-هندیجان در 2 فاز سرمایه گذاری اجرا می شود، بخش اول سرمایه گذاری این طرح توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال انجام می شود برای اجرای فاز دوم نیز در حال رایزنی با سرمایه گذاران متقاضی هستیم.

هرمز در پایان به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح تمامی اصناف مرتبط با خودرو از جمله فروش قطعات خودرویی و تعمیراتی که به اصطلاح اصناف مزاحم نامیده می شوند در این محل متمرکز می شوند، که علاوه بر سامان دهی این اصناف به بهبود فضای شهری و کاهش ترافیک کمک می کند ضمن اینکه واحدهای خدماتی دیگری نیز از جمله خدمات پستی و بیمه، بانک، دولت الکترونیک و پلیس +10 نیز به منظور تسهیل بیشتر امور و اشتغال زایی در این شهرک مستقر می شوند.

شهرستان بندرماهشهر از 22 مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و 11 پست اسکله بزرگ در سازمان بنادر و دریانوردی بندرامام خمینی (ره) برخوردار است و در شهرک صنعتی بندرماهشهر نیز بیش از 10 واحد صنعتی فعال مستقر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا