اخبارخودروصنعت و معدنویژه ها

تجمع های ساختگی در کنار مطالبات به حق/ چه کسانی برای رسانه های بیگانه خوراک خبری می سازند؟

به گزارش صنعت کار، بررسی ها نشان می دهد برخی افراد در کنار مطالبات به حق برخی از مشتریان، با سازماندهی قبلی و تشکیل اعتراضات ساختگی و تهیه ویدئوهای دروغین از این تجمعات و همچنین شعارهای نامناسب اقدام به تهیه خوراک خبری برای رسانه های فارسی زبان یگانه می کنند.

این افراد با تهیه فیلم از خودروهای تولید شده در محوطه خودروسازان و ارسال به رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی در ایجاد تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن اعتبار شرکت ها می کنند. خودروهایی که بارها اثبات شده به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز به صورت ناقص تولید و در کف کارخانه انبار شده اند و اصلا قابل تحویل به مشتریان نیستند.

طی بررسی های انجام شده به نظر می رسد اغلب این افراد یا اصلا خودرویی ثبت نام نکرده اند یا برای سودجویی بیشتر، حواله هایی از بازار را با امید فروش و سود بالاتر خریداری کرده اند.

این در حالی است که به گفته مسئولان دولتی و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان در تلاشند تا در این شرایط بحرانی ضمن تکمیل خودروهای موجود و تحویل آن در اسرع وقت به مشتریان، و یا در موارد عدم وجود خودرو پرداخت حداکثر سود مشارکت و تاخیر به مشتری، نیروی انسانی خود را حفظ کنند.

اما نکته قابل تامل که مشتریان حقیقی شرکتهای خودرویی باید به آن نگاه ویژه داشته باشند این است که نباید اجازه دهند که شرایط پیش آمده و در کنار مطالبه به حق خود از خودروسازان، اجازه ندهند بیان این مطالبات برنامه هدفمند این رسانه های بیگانه را پیش ببرد و ناخواسته بازیگران صحنه نمایش انها بشوند.

البته که در برنامه های مختلف همین رسانه های بیگانه و آنجایی که نظرات مشتریان واقعی خودروسازان امکان بیان داشت، بارها دیده شده مردم با هوشیاری و آگاهی لازم از شرایط بوجود آمده خود را از این به ظاهر مشتریان جدا کرده و بازی رسانه ای این افراد را همراهی نکردند.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا