صنعت کار » فولکس‌واگن به‌دنبال کاهش هزینه‌ها

فولکس‌واگن به‌دنبال کاهش هزینه‌ها

شرکت فولکس‌واگن که هنوز در حال جبران صدمات واردشده به‌دلیل رسوایی دیزل‌گیت از سال ۲۰۱۵ است، اکنون تولید خودروهای برقی را بهترین راه‌حل برای گذر از این بحران می‌داند.
به گزارش صنعت کار، در این میان یکی از اهداف کلیدی برای حفظ حاشیه سود از بازار عمده محصولات برند فولکس‌واگن، هزینه‌هایی است که در بخش‌های فروش این برند صرف می‌شوند و این در صورتی‌ است که برندهای رقیب همچون تویوتا هزینه بسیار کمتری در این بخش‌دارند و بیشتر مخارج خود را صرف مراحل تولید و تحقیق و توسعه محصول می‌کنند.

بنابراین آرنو آنتلیتز از اعضای هیات‌مدیره این کمپانی گفت: «تا سال ۲۰۲۰ ما حدود ۳ میلیارد یورو سالانه در بخش فروش صرفه‌جویی خواهیم کرد و البته هدف ما برای ۲۰۲۳ بیش ‌از ۳ میلیارد یورو است.» در صورت اجرایی شدن این برنامه به فولکس‌واگن کمک می‌شود تا به حاشیه سود مورد انتظارش که ۶ درصد تا سال ۲۰۲۲ تعیین‌شده، دست پیدا کند. همچنین فولکس‌واگن قصد دارد مخارج اداری و پیچیدگی تعداد مدل‌های خود را کاهش دهد.

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

خودروکارعصر تشکلعصر خدماتعصر خدمات