اخبارخودروویژه ها

فولکس‌واگن به‌دنبال کاهش هزینه‌ها

به گزارش صنعت کار، در این میان یکی از اهداف کلیدی برای حفظ حاشیه سود از بازار عمده محصولات برند فولکس‌واگن، هزینه‌هایی است که در بخش‌های فروش این برند صرف می‌شوند و این در صورتی‌ است که برندهای رقیب همچون تویوتا هزینه بسیار کمتری در این بخش‌دارند و بیشتر مخارج خود را صرف مراحل تولید و تحقیق و توسعه محصول می‌کنند.

بنابراین آرنو آنتلیتز از اعضای هیات‌مدیره این کمپانی گفت: «تا سال ۲۰۲۰ ما حدود ۳ میلیارد یورو سالانه در بخش فروش صرفه‌جویی خواهیم کرد و البته هدف ما برای ۲۰۲۳ بیش ‌از ۳ میلیارد یورو است.» در صورت اجرایی شدن این برنامه به فولکس‌واگن کمک می‌شود تا به حاشیه سود مورد انتظارش که ۶ درصد تا سال ۲۰۲۲ تعیین‌شده، دست پیدا کند. همچنین فولکس‌واگن قصد دارد مخارج اداری و پیچیدگی تعداد مدل‌های خود را کاهش دهد.

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا