گوناگون

شاخص های برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران در دستگیری از نيازمندان

به گزارش صنعت کار، مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه پدرام رييس هيات مديره، توكلي و تليكاني اعضاي هيات مديره، وكيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره كل حوزه مديريت و رنجبر رئيس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي، با حضور در دفتر توليت آستان مقدس حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) با آيت الله سيد حسن خميني (مدظله العالي) ديدار كردند.

خدمت به نیازمندان؛ سرلوحه امور

آیت الله سید حسن خمینی در اين ديدار بيان داشت: خداوند انشالله خير و برکت خود را به مجموعه شما نازل کند زيرا خدمت به نيازمندان و مستضعفين کار بسيار حائز اهميتي است که بايد در سرلوحه امور قرار گيرد.
وی افزود: دستگیری از مردم به ویژه نيازمندان کار بسيار شايسته اي است و چه بهتر آنکه به نيازمنداني خدمت شود که به استيصال رسيده اند. دستگيري از اين اقشار داراي ثمرات معنوي زياد است و دعاي آنها به مراتب، بيشتر اثر گذار خواهد بود.

پویایی و تخصص دو ویژگي اصلي بانک قرض الحسنه مهر ايران

رئیس تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به عملکرد مثبت بانک قرض الحسنه مهر ايران در حوزه هاي بانکداري و مسئوليت هاي اجتماعي اظهارداشت: اين بانک از شاخص هاي خيلي خوبي برخوردار است و ميزان پايين مطالبات معوق اين بانك نشانه اي از تعهد و التزام مشتريان به خدمات بانك است.
وی خاطرنشان کرد: آمارهای مرتبط با سپرده های مردمی و منابع قرض الحسنه جذب شده در اين بانک بسيار مطلوب است و اقدامات شايسته و مناسبي نيز در حوزه هاي توانمندسازي نيازمندان و پرداخت تسهيلات قرض الحسنه انجام نموده است.
آیت الله سید حسن خمینی تصريح کرد: بدنه سبک و پوياي بانک قرض الحسنه مهر ايران که از جوانان باتجربه و متخصص تشكيل شده است نيز از ديگر امتيازات اين بانك به شمار مي آيد، تلاش كنيد تا شاكله ي آن به همين منوال باقي بماند.
وی افزود: امیدواریم تا بانک قرض الحسنه مهر ایران بيش از پيش در جامعه منشاء اثر باشد و دوره خوبي را پيش روي خود قرار دهد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران جایگاه خود را در کشور یافته است

در این دیدار، دکتر مرتضی اکبری مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران گزارش مبسوطي از خدمات و طرح هاي ارائه شده در حوزه توانمندسازي نيازمندان، انجام مسئوليت هاي اجتماعي، حمايت از مددخواهان جامعه با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه و تلاش براي تسريع در رونق اقتصادي با حمايت از کارآفريني و اشتغالزايي ارائه داد.
دکتر اکبری ضمن تاکید بر شاخص های مثبت بانک قرض الحسنه مهر ایران بيان داشت: خوشبختانه اين بانك با تلاش هاي مديران و همكاران در سال هاي گذشته جايگاه خود را در كشور پيدا كرده است.
وی افزود: این بانک تنها در مسیر ترویج فرهنگ غني قرض الحسنه فعاليت مي کند و اقدامات موثري براي توسعه بانکداري اسلامي در بستر قرض الحسنه انجام داده است.

پرداخت ۴ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه طی يازده سال

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران درباره خدمات ارائه شده به هموطنان بیان داشت: این بانک نزديک به ۶ ميليون نفر مشتري دارد که بالغ بر ۴ ميليون نفر از آنان از طرح هاي تسهيلاتي بانك به ارزش ۳۰ هزار ميليارد تومان برخوردار شده اند.
وی افزود:۳ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره از تسهیلات پرداخت شده به متقاضيان و نيازمندان در ۵ سال گذشته صورت گرفته است و تقاضاي بالايي براي دريافت اين تسهيلات وجود دارد. همچنين به ۸۰۰ هزار نفر از اين ۴ ميليون نفر در ۹ ماه گذشته تسهيلاتي به ارزش بالغ بر ۹ هزار ميليارد تومان پرداخت شده است.
دکتر اکبری با اشاره به ارائه خدمات و طرح های تسهیلاتی ارزان تر در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور اظهارداشت: تسهيلات اعطاء شده در مناطق كمتر برخوردار با كارمزد پايين و حتي صفر درصد پرداخت شده است و در ساير مناطق حداكثر كارمزد براي اين تسهيلات ۴ درصد مي باشد.

۲۶ درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است

اکبری با اشاره به وضعیت مطلوب سپرده های قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکي كشور اظهارداشت: كل منابع قرض الحسنه جاري و پس انداز بانك هاي كشور ۲۵۰ هزار ميليارد تومان است كه ۱۳ هزار ميليارد تومان آن نزد بانك قرض الحسنه مهر ايران سپرده گذاري شده است.
وی ادامه داد: اما تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده توسط سایر بانک ها، ۵۰ هزار میليارد تومان است که از اين ميزان نزديک به ۱۳ هزار ميليارد تومان آن توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران پرداخت شده است يعني چيزي نزديك به ۲۶ درصد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: البته این بانک در جذب منابع قرض الحسنه در استان های کشور بسيار موفق تر از ساير بانک ها عمل كرده است و هميشه در رتبه اول قرار دارد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا