اخبارخودروصنعت و معدنویژه ها

خبر خوش وزیر صنعت برای تامین تایر کامیونداران/عرضه خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار

به گزارش صنعت کار، فریدون احمدی در تشریح بازدید امروز( یکشنبه2 دی ماه) اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این جلسه گزارشی از عملکرد دو ماهه آقای رحمانی، برنامه‌ها، پیشرفت‌ها و اقدامات این وزارتخانه ارائه شد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست همچنین دغدغه‌های اعضای کمیسیون صنایع از جمله ارز، نحوه قیمت گذاری خودرو، تولید، ثبت سفارش، تنظیم بازار، توجه ویژه به معدن و… بیان شد.
بخشی از تایر موردنیاز کامیونداران وارد شده و در حال توزیع است و بخش دیگر نیز در مرحله ثبت سفارش و تخصیص ارز است.
این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم باید با انسجام و همدلی کمیسیون صنایع و معادن و وزارت صنعت از گردنه‌های مشکلات عبور کرد، بیان کرد: براساس گفته‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت بخشی از تایر موردنیاز کامیونداران وارد شده و در حال توزیع است و بخش دیگر نیز در مرحله ثبت سفارش و تخصیص ارز است؛ وزارت صنعت با تمام توان خود به دنبال حل مشکل کامیوندران  و رانندگان است.
خودروها با ۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد
وی با بیان اینکه خودرو  ۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود، اظهار کرد: این اقدامی باید به گونه‌ای انجام شود که بازار متلاطم نشود. تعدیل قیمت خودور اجتناب ناپذیر است چراکه باید زمینه ‌ای تولید فراهم شود.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تصریح کرد: نمایندگان از وزیر صنعت به دلیل جوانگرایی و استفاده از نیروهای توانمند تشکر کردند.
منبع: خانه ملت
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا