اخبارخودروویژه ها

حضور ۱۵۰۰ اکیپ امدادخودرو ایران در طرح زمستانی

به گزارش صنعت کار، رسول رمضانی مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران درباره طرح زمستانی امداد خودرو اظهار کرد: به دلیل اینکه بزرگترین ناوگان امدادی را در اختیار دارم هر ساله در رزمایش زمستانی پلیس راه شرکت می‌کنیم.

وی افزود: ۱۵۰۰ اکیپ امدادخودرو در طرح زمستانی حضور دارند و به تناسب طرح، تمام قطعات زمستانی خودرو‌ها در سبد اکیپ‌ها به روزرسانی شده است.

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران با اشاره به شرایط متفاوت محور‌ها در استان تهران گفت: در تمام هفت مسیر ورودی و خروجی تهران ۷ پایگاه ثابت ایجاد شده و همه این پایگاه‌ها به قطعات مرتبط به طرح زمستانی مجهز شدند که برای تجهیز هر پایگاه به قطعات موردنیاز بین ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

رمضانی با بیان اینکه در داخل شهر تهران ۵۲۰ اکیپ مجهز شدند خاطرنشان کرد: بر اساس بیشترین تراکنشی که امداد در آن مسیر‌ها صورت گرفته اکیپ‌ها مستقر شدند و در صورت درخواست به محل‌هایی که نیاز به امداد دارند حرکت خواهند کرد.

وی میانگین زمان رسیدن اکیپ‌های امدادی در سطح کشور را ۲۵ دقیقه عنوان کرد.

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران درباره نحوه ارائه خدمات در زمان‌های یکطرفه شدن جاده چالوس افزود: به دلیل وجود پایگاه‌های ثابت در این محور با هماهنگی با پلیس در زمان‌هایی که جاده یکطرفه می‌شود ۶۰ تا ۷۰ درصد اکیپ‌های امدادی به ابتدای جاده از سمتی که یک طرفه می‌شود قرار می‌گیرند تا کار امداد رسانی به موقع انجام شود.

رمضانی تصریح کرد: طرح زمستانی امداد خودرو که از ابتدای دی ماه آغاز شده تا ۲۷ اسفند و قبل از آغاز امداد نوروزی ادامه خواهد داشت.

منبع: خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا