اخبارخودرو

امکان تغییر هویت مالک کارت سوخت در فرآیند فروش خودرو

به گزارش صنعت کار، هرچند زمان استفاده از کارت سوخت هنوز مشخص نشده اما این قانون به‌صورت قطعی در سراسر ایران اجرایی خواهد شد و همه مالکان خودرو و موتورسیکلت باید با کارت سوخت خود به سوخت‌گیری اقدام کنند. در این راستا، افرادی که فاقد کارت سوخت بودند، طی حدود یک ماه فرصت داشتند برای ثبت‌نام اقدام کنند و کارت سوخت آن‌ها به کارت بانکی‌شان متصل شد.

یکی از ابهامات موجود در این زمینه، این است که فرد اقدام‌کننده برای دریافت کارت سوخت المثنی که در فرآیند ثبت‌نام، کارت سوختش را به کارت بانکی متصل کرده، چنانچه به فروش خودرو اقدام کند، تکلیف کارت سوختی که برای این خودرو ثبت شده چه می‌شود؟

در این راستا، زیبا اسماعیلی – سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراوروده‌های نفتی –  توضیح داد: امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده برای کارت سوخت همواره فراهم است و زمانی که فردی خودرویی را که نوشماره نیست، خریداری می‌کند، می‌تواند با همکاری مالک پیشین به سایت WWW.mob.GOV.IR  مراجعه کرده و نسبت به ویرایش اطلاعلات و تغییر هویت مالک خودرو و کارت سوخت اقدام کند.

بر اساس این گزارش، طبق آخرین آمار ارائه شده، حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به‌صورت غیرحضوری و بیش از ۵۰۰ هزار نفر به صورت حضوری برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام موفق داشته‌اند. البته از این تعداد، ۲۶۰ هزار نفر صاحب کارت سوخت بودند اما کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست جا مانده بود که برایشان ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا