اخبارصنعت و معدنویژه ها

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش صنعت کار – متن پیام دکتر امیر خرمی شاد به مناسبت 22 بهمن به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«جاء الحق و زهق الباطل»

22 بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاد اندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره)؛ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است و  موجب استقلال و آزادی ملت ایران و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور گردید.

شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر است که در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر تلاش کارکنان وفادار، متعهد و وظیفه شناس و به  پشتوانه اعتماد سهامداران عزیز برای شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور و همسو با سیاستهای کلی نظام گام برداشته است.

بر این باوریم که بالندگی کشورمان با تلاش جهادی در همه عرصه ها قابل دستیابی است و هم‌راستا با منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و سیاست‌های اتخاذ شده برای افزایش تولید، از هیچ کوششی برای ارتقای این کانون بزرگ صنعتی دریغ نخواهیم کرد.

اینجانب در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید پیمان با شهیدان و امام شهیدان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در پاسداشت ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این روز خجسته  را به مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه همکاران زحمت‌کش در شرکت ملی صنایع مس ایران، تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند منان برایتان سلامتی و توفیق خدمت شایسته به کشورمان را آرزومندم.

                                                            امیر خرمی‌شاد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا