صنعت کار » بازار خودروی ژاپن در تسخیر مینی‌ون‌ها

بازار خودروی ژاپن در تسخیر مینی‌ون‌ها

در سال ۲۰۱۸، بازار وسایل نقلیه موتوری ژاپن، درمجموع، روند رو به رشدی را شاهد بود و در انتهای سال، حجم فروش با رشد ۱/ ۰ درصدی به حدود پنج میلیون و ۲۷۰ هزار دستگاه رسید.

به گزارش صنعت کار، در راس سواری‌های پرفروش در بازار ژاپن، مینی‌ون‌ها تحت عنوان Kei-cars جای گرفته‌اند. در این میان، یک نسخه از نوع خودروها با نام هوندا «ان – باکس» توانست مقام نخست پرفروش‌ترین خودروی این بازار را با فروشی معادل ۲۴۱ هزار و ۸۴۱ دستگاه به خود اختصاص دهد.

سوزوکی «اسپاسیا» نیز با فروشی معادل ۱۵۲ هزار و ۱۴۱ دستگاه عنوان غافلگیر‌کننده‌ترین خودروی سال ۲۰۱۸ بازار ژاپن را از‌آن خود کرد؛ چراکه رتبه فروش آن در قیاس با سال۲۰۱۷ با ۱۳ پله صعود از جایگاه پانزدهمی جدول به جایگاه دوم صعود کرد.

نیسان دایز همچون دو خودروی نخست این فهرست یک Kei-Car است. فروش این خودرو در سال ۲۰۱۸ با رشدی معادل ۹/ ۲ درصد در قیاس با سال ۲۰۱۷ به رقم ۱۴۱ هزار و ۴۹۵ دستگاه رسید و رتبه فروش آن با سه پله صعود از ششم جدول در ۲۰۱۷ به رتبه سوم در سال ۲۰۱۸ صعود کرد.

دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

خودروکارعصر تشکلعصر خدماتعصر خدمات