اخبارراه و ساختمانویژه ها

باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی

به گزارش صنعت کار، سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، محورهای اردستان-نایین و سمیرم-شهررضا استان اصفهان، محور کرمان-رفسنجان و کرمان-سیرجان استان کرمان، ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، کیاسر-سمنان و فیروزکوه، محور توسکستان استان گلستان و محور اسالم -خلخال و اسالم- اردبیل هستیم.

وی ادامه داد: همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، فارس، گلستان، اصفهان و گیلان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورهای کشور ادامه داد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، محور اهر-کلیبر استان آذربایجان شرقی، محورهای آباده-خرم بید و اقلید-یاسوج هستیم. همچنین وزش باد شدید نیز در اکثر محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

وی با اشاره به یخ زدگی برخی از محورها و لزوم تردد با زنجیر چرخ نیز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در برخی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، گلستان و خراسان شمالی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی در پایان با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران هستیم و در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا