اخبارخودروویژه ها

خدمات ویژه مدیران خودرو‌ برای خودروهای مشتریان سیل زده

به گزارش صنعت کار، محمد حسن گرمان با اعلام این خبر افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در راستای مسوولیت های اجتماعی و همچنین رفاه حال دارندگان خودرو های مدیران خودرو؛ خودروهای مشتریانی که در چندین روز اخیر در شهرستانهای سیل زده در ایام نوروز خسارت دیده اند، می توانند از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوند.

در این خصوص مدیران خودرو که قبلا برای رفاه حال مشتریان حمل خودروها را در شهرهای سیل زده از محل مشتری تا شهر سکونت مشتری و نمایندگی مجاز مدیران خودرو به صورت رایگان اعلام نموده بود، اکنون دو خدمت ویژه ارائه مینماید. بدین ترتیب تعمیرات بدنه خودروهای آسیب دیده ام وی ام و چری تا سقف ۲ میلیون تومان و همچنین ۱۰ درصد تخفیف در اجرت و قطعات تعویضی برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.
بدین منظور مشتریان متضرر شده می بایست تا تاریخ ۲۰ فروردین ۹۸ به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو در هر دو برند ام وی ام و چری مراجعه نمایند.

گفتنی است کمپین امداد نوروزی مدیران خودرو از ۲۷ اسفند ۹۷ لغایت ۱۷ فروردین ۹۸ در ۸۸ نقطه پایگاه امداد جاده‌ای خدمات پشتیبانی خود را به کلیه خودور های دارای گارانتی و غیر گارانتی مسافران نوروزی ارائه خواهد کرد.

مدیران خودرو‌ اعلام کرده است با تدارک و ایجاد زیرساخت های لازم کلیه دارندگان خودروهای ام‌وی‌ام و چری با خاطری آسوده و مطمئن از ایام نوروز و سفرهای نوروزی لذت برده و شرکت مدیران خودرو پاسخگوی این اعتماد باشد.

بر اساس اعلام این شرکت هموطنان می‌توانند جهت استفاده از خدمات امداد جاده ای نوروز ۹۸ با مرکز تماس مدیران خودرو به شماره ۰۲۱۴۷۶۵۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا