اخبارخودروراه و ساختمانویژه ها

جریمه 50 هزار تومانی برای موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی

به گزارش صنعت کار، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به اجباری بودن معاینه فنی برای هرگونه وسیله نقلیه اظهار کرد: داشتن معاینه فنی برای تمام وسایل نقلیه برابر با قانون اجباری است و باید تمام وسایل نقلیه معاینه فنی را اخذ کنند.

وی افزود: در حال حاضر در تهران دوربین‌ها به صورت مکانیزه در حال رصد و پایش هستند و روزانه تعدادی از افرادی که فاقد معاینه فنی هستند چه خودرو و چه موتور سیکلت جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مبلغ جریمه نداشتن معاینه فنی گفت: مبلغ جریمه برای وسایل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی هستند حدوداً روزی ۵۰ هزار تومان است.

سردار مهماندار تصریح کرد: تغییراتی که در طرح ترافیک و طرح زوج و فرد رخ می‌دهد مسائل کارشناسانه‌ای است و نمی‌توان هر فرد از روی سلیقه در مورد این مهم نظر دهد.

وی با اشاره به نهاد تصمیم گیرنده در مورد طرح زوج و فرد و ترافیک گفت: این مسائل در شورای شهر تهران مطرح می‌شود و بعد از تبادل نظر و کارهای کارشناسی نهایتاً تصمیمی گرفته می‌شود و تمامی نهادها هم باید از این تصمیم تبعیت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی هم در شورای ترافیک یک عضو دارد و ما هم نظرات خود را به شورا ارائه می‌دهیم، ولی چیزی که در نهایت در قالب تصمیم شورا عنوان می‌شود را باید همگی به آن تمکین کنیم و احترام بگذاریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا