اخبارراه و ساختمانویژه ها

تکیه مترو تهران به تولیدات داخلی

به گزارش صنعت کار، علی امام صبح امروز در مراسم افتتاح هم زمان سه پروژه‌ی بزرگ شهر تهران با بیان این که امروز نیمه‌ی جنوبی خط شش مترو تهران با ۳ ایستگاه به بهره‌برداری سید گفت: خط ۶ مترو ۳۲ کیلومتر است که از دولت آباد تا سولقان با ۲۷ ایستگاه امتداد یافته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال ۱۵ کیلومتر دیگر این خط با ۶ ایستگاه به بهره برداری برسد گفت: حمایت از تولیدات داخلی همواره مورد تاکید رهبری و مسئولان است که باید بگویم در بخش ساختمانی دستاوردهای زیاد داخلی کسب کردیم به گونه‌ای که متکی به تولیدات داخلی هستیم و در بخش تجهیزات نیز بخش زیادی از خط شش از تجهیزات داخلی ساخته شده که به عنوان مثال تهویه و سیگنالینگ توسط پیمانکاران داخلی ساخته شده است.

مدیرعامل مترو تهران با اشاره به ویژگی‌های خط ۶ مترو اظهار کرد: این پروژه در طول حفاری از نقاط جمعیتی زیادی گذشته است که خوشبختانه حادثه‌ای در این زمینه رخ نداد و همچنین برای کننترل ارتعاشات در زیر مراکز حساس بخصوص بیمارستان‌ها از تکنولوژی پابند ونگارد استفاده کردیم.

وی افزود: ایمنی خطوط اولویت اول مدیریت شهری است.

صبح امروز سه پروژه نیمه جنوبی خط ۶، احداث 1250 هکتار کمربند سبز دامنه جنوبی البرز و افتتاح ۳۲۴ واحد مسکونی امید در منطقه ۱۸ شهر تهران افتتاح شد.

همچنین در این مراسم اعضای شورای شهر، مسئولان وزارت کشور، و واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور نیز حضور داشتند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا