اخبارنفت و پتروشیمیویژه ها

فولاد هرمزگان در سال جدید تعدیل نیرو نخواهد داشت

به گزارش صنعت کار، محسن زنگه پور، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر سازمانی دانست و گفت:‌ یکی از مواردی که در دستور کار فولاد هرمزگان قرار گرفته، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی است. این امر با ترویج کار گروهی و افزایش سطح مهارت و دانش کارکنان محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان دستوری مبنی بر تعدیل نیرو در برنامه سال جاری ندارد، ادامه داد: بخشی از توسعه شرکت فولاد هرمزگان که در زیر سطح قرار دارد، افزایش نیرو نخواهد داشت؛ اما اگر ظرفیت تولید به دو برابر افزایش یابد و یا خطوط تکمیلی مانند نورد گرم احداث شود، به طور حتم استخدام نیرو خواهیم داشت.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی بخش مدرسین داخلی توسط واحد آموزش گفت: در این بخش از کارکنانی که دانش و تجربه کافی کسب کرده‌اند، به عنوان مدرس برای انتقال دانش مورد استفاده قرار گرفته است؛ این امر باعث ایجاد انگیزه و تعلق خاطر نیروهای داخلی خواهد شد و همچنین هزینه‌ها را نیز کاهش خواهد داد.

زنگه پور از افتتاح کارگاه آموزشی در این شرکت خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه از سوی مرکز فنی حرفه‌ای مجوز دریافت کرده و قادر به برگزاری دوره‌های تخصصی است. این امر علاوه بر افزایش سطح دانش کارکنان، باعث درآمدزایی برای فولاد هرمزگان خواهد شد.

وی تصریح کرد: فولاد هرمزگان سعی کرده در مناسبت‌های مختلف از کارکنان تشکر و قدردانی به عمل بیاورد؛ علاوه بر آن رکوردهایی که توسط نیروی انسانی محقق می شود به عنوان پاداش در نظر گرفته خواهد شد. همچنین اگر کارکنان به طور گروهی سعی کنند مشکلات سازمان را در قالب پروژه حل کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه نیروهای انسانی هر سازمانی توقع دارند که دیده شوند، افزود: بحث مادی و حقوق در پایین ترین سطح انتظار کارکنان قرار دارد؛ در واقع نیروهای کار تمایل دارند که نظام ارتقا شفاف باشد و فرصت‌های برابر ایجاد شود و کارکنان بر اساس شایستگی ارتقا پیدا کنند.

زنگه پور عنوان کرد: فولاد هرمزگان سعی می‌کند در هدف گذاری‌های شرکت، کارکنان را مشارکت دهد، زیرا این امر نوعی تعهد و انگیره ایجاد می کند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا