اخباربانک و بیمهویژه ها

مصوبات ویژه استانی برای پرداخت خسارات مددجویان کمیته امداد

به گزارش صنعت کار، علی‌رضا بنی‌اسدی در توضیح نتایج حاصله بازدید خود اظهار داشت: درجلسه ای با حضور مقام عالی کمیته امداد، مدیر کل و مدیران کمیته امداد استان خوزستان کلیه اقدامات انجام شده تجارت‌نو درخصوص رسیدگی به امور مدد جویان سیل زده مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت که درماحصل این همفکری برخی موارد ویژه استان تصویب و درهمان محل عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه پرویز فتاح، رئیس کل کمیته امدادامام خمینی (ره) از سرعت عمل و توجه خاص تجارت‌نو به تمامی امور مدد جویان آسیب دیده کشور اعلام رضایت کرده و تلاش مدیران ارشد و ارزیابان خسارت این بیمه برای سروسامان دادن به زندگی مددجویان را نشانه مسئولیت پذیری و تکریم بیمه گذاران دانسته ،افزود: درکنارمصوبات، تصمیماتی نیزمبنی بر تسریع درپرداخت خسارات وارده ناشی از سیل های اخیر نیز اتخاذ شد.

قائم مقام بیمه تجارت‌نو با تاکیدبرسرعت عمل در پرداخت خسارات افزود: امیدواریم هرچه زودتر زندگی هموطنان آسیب دیده به شرایط عادی بازگردد. بیمه تجارت‌نو سعی دارد همانطور که دراستان‌های شمالی به تعهدات خود عمل کرده، با تسریع در رسیدگی به مشکلات و ارزیابی خسارات زیان دیدگان بهترین تبلیغ را درعمل داشته باشد.

بنی اسدی نشست با قائم مقام و مدیران شهرداری خوزستان را دیگر دستاورد این سفربرشمرده و افزود: در این جلسه توافقات خوبی صورت گرفت که مطمئنا به تسهیل انجام امور و بهبود روابط فی مابین منجر خواهدشد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا