اخبارخودروویژه ها

پژو 2008 با 21 میلیون تومان، رکورد افزایش قیمت را شکست

به گزارش صنعت کار، پس از چند روز تعطیلی قیمت خودروها در بازار شاهد افزایش بوده این در حالیست که طرح فروش فوری دو خودروساز بزرگ همچنان ادامه دارد و این روند نشان می دهد که تا زمان عدم عرضه روند افزایشی قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت و طرح های فروش فوری نیز از این التهاب نخواهد کاست.
بررسی قیمت محصولات ایران خودرو نشان می دهد که کمترین افزایش قیمت به خانواده پژو 206 اختصاص داشت به طوری که همه محصولات این گروه افزایش قیمت یک و نیم میلیون تومانی را تجربه کردند.
پژو پارس ،تندر E2 و هایما اس 7 توربو نیز شاهد افزایش دو میلیون تومانی قیمت بودند و آریسان نیز با افزایش دو میلیون و 500 هزار تومانی قیمت همراه بوده است. سمند سورن و خانواده پژو 207  به همراه هایما اس 5 توربو نیز 3 میلیون تومان افزایش قیمت را شاهد بودند و پژو SLX 405 تنها خودرویی بود که افزایش سه میلیون و 500 هزار تومانی قیمت داشت.
پژو 2008 با 21 میلیون تومان، رکورد افزایش قیمت را شکست
سمند LX ، رانا و دنا توربو دو ایربگ نیز با 4 میلیون تومان افزایش همراه بودند و در همین حال سمند سورن ، پژو LX و دنا تیپ 2 نیز افزایش 5 میلیون تومانی قیمت داشت.
پس از آن تندر پیکاپ و دانگ فنگ H30 CROSS نیز افزایش 6 میلیون تومانی قیمت را تجربه کردند و پژو پارس اتوماتیک هم با افزایش 7 میلیون تومانی قیمت همراه بود.
در این میان پژو 2008 با افزایش 21 میلیون تومانی قیمت نسبت به روز چهارشنبه رکورد افزایش قیمت را شکست.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا