اخبارخودروویژه ها

نظر رحمانی فضلی درباره شیوه جدید پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی

به گزارش صنعت کار، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در حاشیه بیست‌وسومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی در پاسخ به سؤالی درباره پیامک‌های ارائه‌شده به برخی افراد در زمینه امنیت اخلاقی اظهار کرد: نیروی انتظامی باید قانون را رعایت کند، در قانون بحث مسائل اخلاقی در جامعه و ایجاد امنیت و شرایط مناسب برای تمام مردم از وظایف نیروی انتظامی است.

وزیر کشور ادامه داد: نیروی انتظامی تاکنون با تدبیر، دوراندیشی و رعایت مسائل عمومی عمل کرده است. روشی که اکنون وجود دارد و در زمان سردار اشتری باب شد و به‌نظر من خیلی خوب است،‌ این است که به‌جای اینکه در خیابان و کوچه با مظاهر ناهنجاری اجتماعی برخورد کنند، با فرستادن پیامک و در برخی موارد نامه به‌همراه مستندات به افرادی که به هر دلیلی دچار اشکال شده‌اند، تذکر داده می‌شود.

وی افزود: زمانی که تذکرات به دو یا سه مورد می‌رسد، نیروی انتظامی باید اعمال قانون کند و اعمال قانون در این مواقع اخذ تعهد و صحبت حضوری است.

رحمانی‌فضلی از مردم خواست با احترام به قانون، مجریان و ضابطان قانون، کمک کنند تا اتفاقی رخ ندهد که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند و به‌گونه‌ای رفتار شود که بین مردم و ضابطان فاصله بیفتد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا