اخباربانک و بیمهویژه ها

ابلاغ دستورالعمل اعطای تسهیلات عتبات عالیات به دانشگاهیان در آینده ای نزدیک

به گزارش صنعت کار، دکتر بیگدلی در این نشست با بیان این نکته که همکاری با ستاد عمره و عتبات خیر و برکات زیادی برای بانک ملت به همراه داشته است، اظهار داشت: کارکنان شعب بانک  با علاقه در این زمینه همکاری می کنند و به لطف خداوند سال جدید هم همانند سال های گذشته در خدمت زائران دانشگاهی خواهیم بود.

وی با بیان این نکته که اطلاعیه مربوط به مصوبه اعطای وام و تفاهمنامه جدید مابین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت به زودی به شعب سراسر کشور اعلام خواهد شد، افزود: سال گذشته در مرحله اول۲۵میلیارد تومان به عتبات دانشگاهیان اختصاص پیدا کرد و در مرحله دوم۳  میلیارد تومان هم به آن اضافه شد و ان شاالله در سال جاری هم این مبلغ با افزایش روبه رو خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که فعالیت ستاد در زمینه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات کار ارزشمندی است و تاثیر این اقدام بر قشر دانشگاهی و همچنین فرزندان ما کاملا مشهود است، اعلام کرد که بانک ملت در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز در این نشست با قدردانی از  همکاری صمیمانه بانک ملت در اعطای وام به زائران عتبات عالیات در سراسر کشور، گزارشی از اعزام دانشگاهیان در بیستمین دوره ارائه داد.
وی درگزارش ارائه شده از اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری شعب بانک ملت در استان ها تشکرکرد و گفت: در سال گذشته در مجموع۲۸ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به زائران دانشگاهی تعلق گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.
فقیهی با اشاره به نقش ارزنده بانک ملت در ارائه تسهیلات و خدمات فرهنگی بانک ملت، ابلاغ هرچه زودتر دستورالعمل سال۹۸ را برای اعطای این تسهیلات خواستار شد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه بسیاری از زائران دانشگاهی موفق به دریافت وام عتبات شدند و شعب بانک ملت، همکاری مناسبی با این زائران داشتند.
این گزارش حاکی است، در این نشست عباس جعفرلو معاون مدیر عامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری، سیدابوطالب دیبایی معاون مدیر عامل در امور اعتباری، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، محمدرضا جنگجو رییس اداره کل بانکداری شرکتی و همچنین محمد زارع معاون رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا