اخباربانک و بیمهویژه ها

برگزاري گردهمايي مديران، سرپرستان مناطق، روساي استان و شعب بيمه‌آسيا

به گزارش صنعت کار، مسعود بادين، نايب رييس هيأت‌مديره و مديرعامل بيمه‌آسيا در سخنراني افتتاحيه همایش با ارائه گزارشی از عملکرد بيمه‌آسيا در سال 1397 و مقايسه آن با عملکرد صنعت بيمه کشور، اظهار اميدواري کرد با همدلي و همراهي تمامي کارکنان بيمه‌آسيا، موفقيت‌هاي بيمه‌آسيا در صنعت بيمه کشور تداوم يابد.
نايب رييس هيأت‌مديره با بيان چرايي افزايش ضريب خسارت، عوامل مختلفي را درحوزه‌هاي فني و اجتماعي در اين مورد تاثيرگذار دانست.
مسعود بادين با تاکيد براصلاح وترکيب پورتفوي بيمه‌آسيا، بيان داشت: بايد هوشياري خود را در خصوص ترکيب پورتفوي بالا ببريم و با استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي کارشناسي و فني خود در سراسر کشور در جهت اصلاح پورتفوي قدم برداريم.
اولين روز برگزاري گردهمايي مديران، بيمه‌آسيا با خیرمقدم آقای سپهر معاون منطقه چهار و همچنین سخنراني بهروز ناظمی عضو هيات‌مديره و معاون امور استان‌ها و شبکه فروش آغاز شد.
برگزاري کارگروه‌هاي زندگي، کنترل و نظارت، وصول مطالبات، بيمه‌هاي خرد نشست اختصاصي معاونت امور استان‌ها و شبکه فروش از دیگر برنامه‌های اولین روز همایش بودند.
در دومين روز گردهمايي، مسعود بادين، نايب رييس هيأت‌مديره و مديرعامل، در سخنراني اختتاميه، با اشاره به تحقق اهداف برنامه‌ريزي شده در سال 1397 از پرداخت روزانه 81 ميليارد ريال خسارت خبر داد و اين موضوع را نشان از توانمندي و توانگري مالي بسيار بالاي بيمه‌آسيا دانست.
مديرعامل بيمه‌آسيا افتتاح مجتمع تخصصي بيمه‌هاي زندگي و تحقق اهداف مورد نظر، جذب و آموزش بيش از يک هزار نماينده فروش بيمه‌هاي زندگي، برگزاري سومين جشنواره فروش بيمه‌هاي زندگي، پرداخت بزرگ‌ترين سرمايه خسارت بيمه‌هاي زندگي، راه‌اندازي مجتمع تخصصي پرداخت خسارت خودروهاي سنگين در مشکين‌شهر، خرید و راه‌اندازی شعبه ورامین، کسب توانگري‌هاي مالي سطح يک، کسب عنوان رتبه اول گروه موسسات بيمه‌اي يکصد شرکت برتر کشور براي پنجمين سال متوالي و اصلاح، تدوين و ابلاغ آئين‌نامه حدود اختيارات را بخشي از فعاليت‌هاي بيمه‌آسيا در سال 1397 برشمرد.
نايب رييس هيأت‌مديره در بخش ديگري از سخنان خود، کاهش بروکراسي در انجام امور، اولويت فروش بيمه‌هاي خرد، توجه جدي به موضوع فناوران و راه‌اندازي کميته راهبردي فناوري، حضور اينشورتک‌ها در صنعت بيمه در کنار شبکه فروش، بکارگيري ارزيابان خسارت در درمان و رشته‌هاي ديگر، ارتباط منافع شرکت با منافع شبکه فروش، احترام به همکاران، احترام به شبکه فروش و بالعکس، انجام رده‌بندي شرکتي، عدم تسري برخي مشکلات به زيرمجموعه و استفاده از حدود اختیارات ابلاغی که هدف آن سرعت در عملیات صدور و بررسی خسارات بود را مورد تاکید قرار داد.
مسعود بادين ضمن اظهار تأسف از وقوع سيل اخير، تبليغات غيرمستقيم براي عرضه بيمه‌هاي آتش‌سوزي به مردم و ريسک‌سنجي مناسب بيمه‌آسيا در اين خصوص را از پيام‌هاي خوب اين واقعه دانست.
اصلاح ترکيب پورتفوي، توجه جدی به مسائل بيمه‌هاي شخص ثالث، انتخاب ريسک مناسب توسط کارشناسان و شعب، طراحي بیمه‌نامه‌های ويژه براي اقليت‌ها و قوميت‌ها در بيمه‌هاي زندگي، نظارت شعب بر عملکرد نمايندگي‌ها، وصول مطالبات از طريق استفاده از ظرفيت شعب و نمايندگي‌ها، ايجاد تسهيلات براي کارکنان، مديريت بهینه ورود نقدينگی به شرکت در زمان مناسب و عدم موکول کردن آن به پایان سال، تفکيک حساب‌هاي بيمه‌هاي زندگي و غيرزندگي تا پايان سال، استفاده از مشارکت شبکه فروش براي تبليغات، مديريت صدور و خسارت در بازه زماني طول سال، برگزاري مجامع فصلي در سرپرستي‌ها و شعب، کاهش و مدیریت هزينه‌هاي اداری و پرسنلي، ارسال پيامک به بيمه‌گذار در زمان صدور بيمه‌نامه و پرداخت خسارات در زمان وصول اقساط حق بيمه، مديريت منابع و مصالح، عدم صدور الحاقيه برگشتی بدون مجوز، فروش بيمه‌نامه‌هاي بين رشته‌اي، ثبت بيمه‌نامه بلافاصله بعد از دريافت حق بيمه، خودکنترلي، نظارت غيرحضوري و غيرفيزيکي، عدم شتاب در اخذ نرخ و ریسک‌سنجی، توجه به سهامداران و توانمندي شرکت‌هاي بزرگ در زمان صدور بيمه‌نامه‌هاي کلان از موارد مورد تاکيد مديرعامل در سخنراني اختتاميه بود.
همچنین در روز دوم همایش، حجت‌الاسلام والمسلمين رباني، رييس مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه کشور با حضور در این گردهمایی، در سخناني با تاکيد بر همدلي، همراهي و وحدت براي توفيق در انجام کارها و پرهيز از تفرقه و تشتت، گفت: براي يک حرکت سالم مي‌بايست يک خودکنترلي داخلي وجود داشته باشد؛ در غير اينصورت متضرر مي‌شويم و مسير موفقيت‌مان با انحراف روبرو مي‌شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا