اخباربانک و بیمهویژه ها

جرائم بیمه کارفرمایان و واحدهای مشمول بخشیده می شود

به گزارش صنعت کار، میثم زالی گفت : با تایید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه های استانی، کارفرمایان و واحدهای مشمولی که جرائم بیمه ای آن ها مربوط به پیش از تاریخ 96.12.29 باشد و حداکثر تا 3 ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این اصلاحیه در مورد پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده، براساس مدارک و مستندات ابرازی با سازمان تامین اجتماعی توافق کنند، از بخشودگی جرائم برخوردار می شوند.

وی افزود: همچنین کارگاه های مشمول که پس از تاریخ 29/12/1396 به دلیل بروز یکی از موضوعات ابرازی شامل این قانون شده اند، می توانند تا 3 ماه پس از وقوع دلایل اشاره شده مدارک شان را به سازمان تامین اجتماعی ارائه دهند.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و به منظور حمایت از بنگاه های تولیدی و با هدف امکان پذیر کردن تعیین تکلیف بدهی معوق کارفرمایان و با اتفاق نظر نمایندگان و اعضای ستاد این پیشنهاد در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد مطرح و به هیئت دولت ارسال شد.
شایان ذکر است؛ این قانون که در سال 97 به منظور استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آن ها در امر صادرات تصویب شده بود، برای دومین سال با تصویب هیئت دولت تمدید شد.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا