به گزارش صنعت کار به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، سایت مدیا آرشیو که در زمینه بررسی و رتبه بندی آگهی های مختلف تبلیغاتی فعالیت می کند، با اعلام این خبر درباره ویژگی های تیزر رادیویی بیمه آسیا بیان داشت: “آغاز تیزر با موسیقی و لحن متناسب با هدف انسانی همراه می گردد و در ادامه، به تحریک توجه مخاطب می پردازد. این تیزر در ادامه موفق می شود مفهوم “خدمت” را بیان کند و پس از آن بر عبارت “برنده باش” تأکید می کند. لحن گوینده در روندی معقولانه از تصویرسازی در ابتدای تیزر، اطمینان بخشی در میانه تیزر و ایجاد احساس آرامش در مخاطب در پایان تیزر تغییر می کند و این ویژگی، نشان از توانمندی گوینده و هدفمند بودن تیزر است.”
انتهای پیام/