اخبارگوناگونویژه ها

گرانفروشی در فروشگاه‌هایی به اسم همواره تخفیف/ روایت وارونه رفاه برای مشتریان

به گزارش صنعت کار، بنا بر این مایه تعجب است که فروشگاهی به اسم رفاه که با انواع و اقسام تبلیغات از جمله «همواره تخفیف» و برگزاری جشنواره‌های مختلف موجی از مشتریان را به سوی خود می‌کشند، در این وانفسای گرانی اقدام به برهم زدن چهارچوب خود کنند. چندی پیش یکی از مخاطبین این خبرگزاری با ارائه اطلاعاتی، به روشنی پرده از تخلفات و گران‌فروشی پشت پرده این فروشگاه کرد.

داستان از آنجا آغاز شد که این شهروند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های این فروشگاه اقدام به خرید فریز از یک برند ژاپنی به مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان می‌کند. در زمان خرید به او گفته می‌شود که محصول فوق با تخفیف و بسیار ارزان‌تر از بازار است. با توجه به جلب اعتماد به ظاهر کاذبی که این فروشگاه برای خود ایجاد کرده بود، مشتری اقدام به پرداخت مبلغ به صورت تمام و کمال می‌کند.

حدود 50 روز از زمان پرداخت مبلغ تا زمان ارسال محصول می‌گذرد که این نیز در نوع خودش جالب است. اما نکته طلایی در این میان آن است که قیمت همان مدل فریز فوق در بازار آزاد با یک جستجوی عادی 3 میلیون و 400 هزار تومان بوده است. مکاتبه، اعتراض و هرگونه مراجعه به این فروشگاه بی‌پاسخ باقی مانده است و به‌نوعی باید به مشتریان هشدار داد فریب تبلیغات انبوه و تابلوی چنین فروشگاه‌هایی را نخورد.

ضمن هشدار به مشتریان فروشگاه رفاه آمادگی خود را به منظور ارائه مستندات مربوطه به مراکز نظارتی و ذی‌صلاح اعلام می‌دارد.

شما نیز می‌توانید تجربیات خود از خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و سایر شرکت‌های فعال در این حوزه را در انتهای همین خبر برای ما ارسال کنیدتا پیگیری کنیم.

 

منبع: ایسکا نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا