اخبارصنعت و معدنگوناگونویژه ها

افزایش سرمایه بیمه تعاون به١٥٠ میلیارد تومان

به گزارش صنعت کار، یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون دراین مراسم آینده صنعت بیمه را دراختیار اینشورتک ها دانست وگفت: هر شرکتی که ارتباط قوی تری با اینشورتک ها داشته باشد،در آینده موفق ترعمل خواهد کرد.وی افزود: یکی از دلایلی که فروش بیمه های آتش سوزی و حوادث انفرادی در ایران ناموفق بوده، فروش سخت آنها و الزام به ارائه اطلاعات زیاد بوده است. مدیرعامل بیمه تعاون خاطرنشان کرد فروش برخط بیمه نامه یعنی بیمه گذاربعد از پرداخت وجه بیمه نامه، کد یکتای بیمه مرکزی را دریافت کند نه اینکه بعد از پرداخت وجه برای دریافت مدارک به وی مراجعه شود.

مظلومی با اشاره به ضرورت توزیع ریسک در بین تمام شهرها و استان های کشور، اظهار داشت: راه درست صدور بیمه نامه حوادث طبیعی این است که شرکت ها به هر فردی بیمه نامه جداگانه و فردی بفروشند تا به طور طبیعی و خودکار توزیع ریسک شود.وی ادامه داد: به عنوان نمونه هرشرکت هر زمانی از وی درخواست شد باید NPL زلزله در هر استانی را داشته باشد. مدیرعامل بیمه تعاون اظهار داشت که این شرکت در جریان سیل امسال نیز فروش بیمه نامه حوادث را قطع نکرد ولی قبل از پذیرش هر ریسک بزرگ، فکری برای اتکایی آن می کند. مظلومی یادآورشد: برای پوشش مناسب بیمه حوادث طبیعی باید آماده سازی های لازم انجام شده و بیمه اتکایی مناسب برقرار و توزیع ریسک صورت گیرد.
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین درخصوص عملکرد این شرکت در جریان سیل اخیر نیز گفت: بیمه تعاون دچار خسارت عمده‌ای در این سیل نشده است ولی با این حال در استان گلستان و در برخی استان‌های دیگر نمایندگان بیمه تعاون بلافاصله وارد عمل شدن وپس از ارزیابی خسارت، تمام خسارات تعهد شده را پرداخت کردند.

وی به روند رو به گسترش صدور بیمه نامه های الکترونیکی اشاره کرد و گفت: امروزه بیمه نامه هایی که به صورت الکترونیکی فروخته می شود با استقبال بهتری از جانب مردم روبروست براین اساس تلاش شد تا فروش آنلاین به صورت اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن را گسترش دهیم و سانا درهمین راستا طراحی شده است.وی افزود: بستر سانا در حقیقت یک کارت اعتباری با سه مشخصه سریال، رمز اختصاصی و فعال سازی با کد نماینده است که بیمه گذاران می توانند از اعتبار موجودی آن استفاده کرده یا با آن بیمه نامه بخرند. بر این اساس بیمه گذاران می توانند با خریداری یک کارت اعتباری که به ابزارک موبایلی متصل است، در کمترین زمان و به سادگی بیمه نامه های حوادث و آتش سوزی را برای خود خریداری کنید.

این عضو سندیکای بیمه گران ایران درباره اجرای سایر طرح های بیمه ای در کشورنیز گفت: از جمله طرح‌های جدید طرح بیمه درمانی خانواده است که تلاش شده از طریق این طرح همه اعضای خانواده با حق بیمه مناسب تحت پوشش بالا قرار گیرند.
مظلومی با بیان این‌که شرکت بیمه تعاون تنها شرکتی است که به صورت تعاونی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: به این خاطر تنوع سهامداران این شرکت بسیار زیاد است و ممکن است رویکردهای سهامداران متفاوت باشد. مدیرعامل بیمه تعاون درادامه ازافزایش سرمایه این شرکت طی ماه های آینده به ١٥٠ میلیارد تومان از محل آورده نقدی و حق تقدم استفاده نشده سهامداران دریک مرحله خبر داد و افزود: سرمایه فعلی این شرکت درحال حاضر ٤٩ میلیارد تومان است و تفاوت این رقم تا ١٥٠ میلیارد تومان تامین شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا