اخبارراه و ساختمانگوناگونویژه ها

پایگاه خبری اخبار ساختمان آغاز به کار کرد

به گزارش صنعت کار، این رسانه نوپا در تلاش است تا با همکاری گروهی از خبرنگاران و روزنامه نگاران فعال در این حوزه و مهمترین اخبار و دستاوردهای روز صنعت ساختمان ایران و جهان و همچنین تحولات اقتصادی در حوزه بازار مسکن را پوشش داده و با نگاه راهبردی زمینه انعکاس دیدگاههای صاحب نظران و کارشناسان این بخش را فراهم کند.

نگاه ویژه به عملکرد شهرداری ها، وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و دیگر مراجع ذی ربط از دیگر محورهای فعالیت این رسانه نوظهور است و گردانندگان آن در تلاش هستند تا توجه به دغدغه های اقشار مختلف جامعه و همچنین فعالان این بخش نسبت به تولید محتوای راهبردی در این حوزه اقدام کنند.

در همین حال پایگاه خبری اخبار ساختمان می کوشد تا با پوشش اخبار روز بازار مسکن، بازار مصالح ساختمانی و همچنین بررسی دقیق دستمزد و اجرت خدمات ساختمانی، چشم انداز روشنی را پیش روی مخاطبان ترسیم کرده و به نیازهای اطلاعاتی آنان پاسخ دهند.

از سوی دیگر توجه به موضوعات دیگری همچون هنر و معماری، معرفی معماران برجسته ایران و جهان، معرفی آثار بدیع و خلاقانه معماری، معرفی ساختمان های خاص و مدرن، پوشش روزمره اخبار مرتبط با دانش و فناوری روز صنعت ساختمان و همچنین نگاه ویژه به بخش دکوراسیون و طراحی ساختمان از دیگر رویکردهای این رسانه خواهد بود.

گردانندگان پایگاه خبری اخبار ساختمان در ادامه فعالیت های خود نگاه ویژه ای به همایش ها، سمینارها، کنفرانس های علمی و دیگر رویدادها و نمایشگاههای این حوزه خواهند داشت و تلاش خواهند کرد تا علاوه بر پوشش گسترده اخبار، با تولید محتوای ویدئویی به گردش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات در این بخش کمک کنند.

بنا بر این گزارش، نگاه ویژه به فعالیت های بخش خصوصی و پوشش اخبار مربوط به موفقیت ها و دستاوردهای آنا در حوزه مسکن، صنعت ساختمان و دیگر حوزه های تاثیرپذیر از دیگر رویکردهای این رسانه خواهد بود.

پایگاه خبری اخبار ساختمان به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی احمد بروغنی و با آدرس اینترنتی www.akhbarsakhteman.ir در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا