اخبارصنعت و معدنگوناگونویژه ها

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مهرماه برگزار می شود/ نمایشگاه بین المللی، آبان ماه میزبان قطعه سازان است

به گزارش صنعت کار، سعید بهارلو با بیان این خبر افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت از تاریخ 18 لغایت 21 مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت یکی از وسیع ترین و گسترده ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور است که از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها ، توانمندی ها و تشویق شرکت ها به بازارهای گسترده تر فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته بهارلو، این نمایشگاه فرصتی برای صنعت گران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده به شمار می آید و برگزاری این تعداد دوره از نمایشگاه نشان از استقبال صنعتگران و فعالان این حوزه از این نمایشگاه دارد.
مجری برگزاری نمایشگاه صنعت و قطعات خودرو در ادامه از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در تاریخ های 18 لغایت 21 آبان ماه خبر داد و افزود: نمایشگاه قطعات خودرو تهران، رویدادی بین المللی و 4 روزه است که هرسال در زمینه لوازم و قطعات و بخش های جانبی مرتبط با خودرو برگزار می شود.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مهرماه برگزار می شود/ نمایشگاه بین المللی، آبان ماه میزبان قطعه سازان است
بهارلو تصریح کرد: در این نمایشگاه که جزو بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در ایران به شمار می رود، تقریبا تمام تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه خودرو شرکت می کنند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش می گذارند و حضور بازدیدکنندگان تجاری خارجی در این نمایشگاه در سالهای اخیر باعث ایجاد ارتباطات گسترده تجاری و همکاری های مختلفی در این شاخه از صنعت شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو در پایان یادآور شد: این نمایشگاه هرسال از سوی شرکت بازرگانی ایدرو برگزار شده و با توجه به استقبال هرساله از برگزاری این نمایشگاه ، این احتمال وجود دارد که مانند هرسال غرفه ها به زودی تکمیل شود ضمن آن که رزرو غرفه های نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو نیز از هم اکنون آغاز شده است. از این رو از علاقمندان درخواست می شود برای ثبت درخواست خود هرچه سریع تر اقدام کنند.
علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه ها می توانند با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو نسبت به ثبت نام و رزرو غرفه خود اقدام کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا