اخبارخودروویژه ها

تغییری در اختصاص ارز ۴۲۰۰تومانی نمی‌افتاد/ تغییر ارز روغن موتور به نیمایی

به گزارش صنعت کار، عباس قبادی در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت روغن موتور در بازار اظهار کرد: ماده اولیه روغن موتور در سنوات گذشته با ارز ۴۲۰۰تومانی تامین می‌شد، اما در حال حاضر با ارز نیمایی تحویل داده می‌شود که طبیعتاً روی خروجی اثر می‌گذارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: برای جلوگیری از بروز مفاسد ارز ۴۲۰۰تومانی از روغن موتور حذف شد و ارز نیمایی به آن اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه گزارشی مبنی بر کمبود روغن موتور در بازار نداریم، گفت: قیمت روغن موتور باید بر اساس قیمت تایید شده سازمان حمایت عرضه شود و عرضه با قیمت بیشتر تخلف است.

قبادی درباره وضع عوارض صادراتی جدید تصریح کرد: قرار نیست عوارض جدیدی وضع شود و اگر تصمیمی بر اینکار باشد در جلسه ستاد تنظیم بازار به آن پرداخته می‌شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار درباره حذف ارز ۴۲۰۰تومانی خاطرنشان کرد: روزانه گزارش بازار و همچنین اثرات تغییرات ارز ۴۲۰۰تومانی به سایر ارز‌ها به مسولان ارایه می‌شود و تصمیم گیری با آن‌ها است.

وی تاکید کرد: قرار نیست اتفاق خاصی درباره ارز ۴۲۰۰تومانی بیفتد و فعلا شرایط همانند گذشته است.

معاون وزیر صنعت با تاکید بر اینکه ما گزارشات را به مسولان ارایه می‌کنیم و تصمیم گیری با آن‌ها است، تاکید کرد: اعتقاد داریم نباید تغییری در اختصاص ارز ۴۲۰۰تومانی تا پایان سال بیفتد.

 

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا