اخبارصنعت و معدنویژه ها

خدمات ویژه برای برگزیدگان روز ملی صنعت و معدن

به گزارش خبرنگار صنعت کار، محمدرضا فیاض در آغاز مراسم روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با بیان این مطلب افزود : در این مراسم برگزیدگان صنعت و معدن در سال ۹۷ به همگان معرفی و برنامه های سال ۹۸ به سمع و نظر همگان خواهد رسید بر این اساس برای نخستین بار کارآفرین بانو، پیشکسوت عرصه تولید و جوان کارآفرین و صنعتگر در این مراسم معرفی می شوند و کتاب برگزیدگان تا پایان سال به چاپ خواهد رسید.
محمدرضا بهرامن، پیشکسوت حوزه معدن و رییس خانه معدن ایران نیز در ادامه این مراسم بر پیگیری رفع مقررات مخل تولید در جهت حمایت از تولیدگران و اجرای تقشه راه معدن و فعالیت های معدنی تاکید کرد.
وی افزود: بدون درنظر گرفتن شاخصه های توسعه اقتصادی نمی توان از پیشرفت صحبت کرد، در بسیاری از تولیدات در رده های برتر دنیا هستیم و با تحریم ها مقابله می کنیم.
رییس خانه معدن ایران وجود بنگاهای بزرگ‌ معدنی و صنعتی را ظرفیت بسیار خوبی برای تامین نیازمندی های مختلف دانست و تصریح کرد: باید با بهره گیری از توان تولیدی کشورمان، به سمت افزایش تولید و رفع بیکاری پیش برویم و با حمایت سران سه قوه باید مسیر خود را برای رسیدن به قدرت نخست منطقه و مسیر توسعه هموار کنیم.
بهرامن با بیان این که راه توسعه همه جانبه، پرداختن به توسعه صنعتی و معدنی است که بار سنگین آن بر عهده دستگاه های ذی ربط و بخش خصوصی است، اظهار کرد: کمک به اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی از اولویت های سال رونق تولید بوده و پیگیری رفع مقررات مخل تولید در جهت حمایت از صنعتگران و معدنکاران و تولیدگران نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا