اخباربانک و بیمهویژه ها

رضایت‌‌سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی

به گزارش صنعت کار، و به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌کوثر، احمدرضا عصاری گفت: فرایند دریافت خدمات بیمه‌شدگانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت مراجعه می‌کنند، توسط کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بررسی و با همکاری مدیریت‌های بیمه‌های درمان و فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود.

 مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه این پروژه، ارتباط جدیدی را بین کارشناسان شرکت بیمه کوثر و بیمه‌شدگان برقرار می‌کند، خاطرنشان‌کرد: رضایت‌سنجی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای است چون با سنجش رضایت بیماران و مشخص کردن نیازهای آن‌ها، می‌توان ‌اهداف را مطابق با انتظارها و نیازهای آنان تدوین و عملکرد شرکت را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظرها و انتظارهای بیماران است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در این پروژه مهم است، ایجاد یک سیستم پاسخگویی مناسب، در دسترس و عادلانه برای حل‌و‌فصل مشکلات است، گفت: پاسخگویی به مشتریان در تمام مراحل دریافت خدمات درمانی و پیگیری مشکلات پیش‌آمده، از عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای و همچنین شاخص تعیین‌کننده‌ای در میزان رضایت‌ بیمه‌شدگان است.

عصاری از رویت عملکرد این مراکز در زیر ذره‌بین بیمه کوثر خبرداد و گفت: در این پروژه، میزان رضایت بیمه‌شدگان از کارکرد کارکنان مراکز درمانی، خدمات اورژانس و فضای فیزیکی بررسی می‌شود. این مراکز با ارايه خدمات درماني مناسب می‌توانند نقش مهمي در ايجاد رضايت بيمه‌شدگان داشته ‌باشند.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت بیماران از خدمات دریافتی، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات مراکز درمانی طرف‌قرارداد است، تاکید کرد: میزان رضایت بیماران، منعکس‌کننده توانایی کارکنان این مراکز و میزان رعایت حقوق بیمار است.

وی با تاکید بر این مطلب که خدمات درمانی در میان انواع مختلف خدمات دارای جایگاه ویژه‌ای است و مراکز درمانی باید امکان دسترسی به این خدمات را دربرابر هزینه‌های دریافتی فراهم سازند، تصریح‌کرد: بیمار، مشتری اصلی خدمات است و رضایت او می‌تواند نشان دهنده انجام صحیح ارایه خدمات درمانی باشد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا