بانک و بیمه

کارنامه این بانک در اشتغال آفرینی چشمگیر است

به گزارش صنعت کار به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، «علی اصغر سفری» در این خصوص تاکید کرد: «از بدو تاسیس این بانک در دی ماه سال 89 تاکنون که پا به هشتمین سال فعالیت خود گذاشته ایم، بیش از 1100 نفر از نیروهای کارآمد که اکثرا جزو جوانان تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های کشور هستند به شکل مستقیم در بخش های ستاد و صف مشغول به کار شده اند که این رقم با گسترش شبکه شعب و افزایش سرمایه گذاری ها در حوزه های تولیدی، خدماتی و گردشگری افزایش خواهد یافت».

وی در خصوص بافت نیروی انسانی این بانک افزود: «سیاست این بانک در جذب نیروی انسانی، با شناخت نیازهای امروز اقتصاد و اجتماع ایران و دغدغه خانواده ها نسبت به اشتغال جوانان، این بوده که بخش اعظم نیروی انسانی خود را از میان جوانان 20 تا 40 سال انتخاب کند و بر این اساس در حال حاضر، نزدیک به 80 درصد نیروی انسانی ما در این بازه سنی قرار دارند». سفری ادامه داد: «همچنین قریب به 79 درصد از کارکنان بانک، مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر دارند و این بانک از حیث تحصیلات و کارآمدی نیروی انسانی، جزو بهترین بانک های کشور قرار دارد».

گفتنی است در سال 1396، آزمون استخدامی سراسری بانک گردشگری به شکل استاندارد و تحت نظارت نهادهای مربوطه، همزمان در سراسر کشور برگزار شد و نیروهای مورد نیاز برای شعب جدید از این طریق و پس از مصاحبه های تخصصی جذب سازمان شدند.

بانک گردشگری در سال 96 چهار هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرد

بانک گردشگری همراستا با سیاست های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران، در سال جاری نزدیک به 4 هزار فقره وام ازدواج به میزان کلی 390 میلیارد ریال، به متقاضیان پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این تعداد وام طبق فرایند تعریفی بانک مرکزی و با سرعت قابل توجه در اختیار متقاضیان و زوج های جوان قرار گرفت و تا پایان سال هم ادامه دارد.

گفتنی است بانک های کشور در قالب طرح ضربتی بانک مرکزی در خصوص پرداخت فوق العاده وام های ازدواج، توانستند تعداد زوج های در صف انتظار را به شکل قابل توجهی کاهش دهند و بر اساس آمار موجود، سهم بانک گردشگری در این میان بارز و قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا