راه و ساختمان

۱۹ پروژه‌ دریایی در هرمزگان افتتاح شد

به‌ گزارش صنعت کار به نقل از ‌ایسنا، عباس آخوندی که صبح امروز (شنبه) به استان هرمزگان سفر کرده است در جریان این سفر با حضور در بنادر مهم این استان از تعدادی از پروژه‌ های اقتصادی این بنادر بهره‌برداری خواهد کرد.

احداث مخازن نگه داری فرآورده‌های نفتی، پایانه لجستیک، نوسازی خطوط ریلی بندر شهید رجایی، روسازی مسیر دسترسی به سایت های قشم، طرح جامع اطفای حریق مجمتع‌های دریایی، خارج سازی شناورهای مغروقه در ورودی بندر بهمن جزیره قشم، احداث محوطه مامور در بندر هرمز و لای روبی بندر جاسک بخشی از این پروژه‌ ها خواهند بود که به وسیله وزیر راه به بهره‌برداری می‌رسد.

طبق اعلام سازمان بنادر و دریا نوردی این پروژه‌ ها که باعث اشتغالزایی بیش از ۶۰۰ نفر خواهد شد، حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار داشته است.

همچنین مرحله یک آغاز به کار فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی نیز یکی از برنامه‌های وزیر راه خواهد بود که حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخمینی آن به شمار می‌رود.

آغاز به کار دو اپراتور بندر شهید رجایی در فازهای قبلی برای برنامه پنج ساله جدید خود نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به هرمزگان در دستور کار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا