اخباربانک و بیمهویژه ها

آخرین وضعیت قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز

به گزارش صنعت کار، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت 4 میلیون و 12 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم با کاهش قیمت 3 میلیون و 894 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 178 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 379 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 959 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 389 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1425 دلار معامله می‌شود.

کاهش چشم گیر قیمت ارز موجب شده تا قیمت دلار که اول تیرماه 13 هزار تومان بود در کمتر از یک ماه و طی روز جاری به مرز 11 هزار تومان نزدیک شود.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای موثر بازار ساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته به حساب می آید.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 600 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 13 هزار و 600تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 500تومان است.

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا