اخبارراه و ساختمانویژه ها

عملیات آسفالت و بهسازی معابر قیامدشت اجرا شد

به گزارش صنعت کار، حسین ترکاشوند اظهار داشت: در طی این مدت ۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع از معابر عمومی مجتمع قائم و شهرک امامت آسفالت، یکهزار و ۵۰۰ متر مربع جدول گذاری و پنج هزار متر مربع کف پوش گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر عمومی قیامدشت نسبت به چهار ماهه نخست سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشت، افزود: ۲۰ هزار متر مربع از معابر عمومی سال گذشته آسفالت شده بود که امسال به ۴۰ هزار متر مربع افزایش یافت.

شهردار قیامدشت تصریح کرد: این طرح در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیر ساخت ها در منطقه با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در طی مدت چهار ماه اجرا شد.

وی از آغاز اجرای طرح دسترسی ساکنان مجتمع های قائم و امامت به بلوار آزادی شهر قیامدشت نیز خبر داد و گفت: پیمانکار اجرای این طرح تعیین شده و به زودی عملیات عمرانی این پروژه آغاز می شود.

ترکاشوند افزود: طی سال های قبل و پیش از استقرار شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت، با وجود اعطای مجوز زیرساخت های اولیه مواصلاتی و دسترسی شهروندان و ساکنان این محدوده به خیابان های اصلی فراهم نشده که در این مرحله اجرایی شد.

به گفته وی این پروژه که به مدت چهار ماه طول خواهد کشید، دسترسی ساکنان مجتمع های قائم و امامت را به بلوار آزادی تسهیل خواهد نمود.

شهر قیامدشت با مساحت ۱۷۹ هزارمتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران واقع شده است.

این شهر پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا